خبرگزاری کار ایران

لالیگا و تیم‌های اسپانیایی قربانی جدید کروناویروس

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۵۴۵

پس از ایتالیا و فرانسه، اسپانیا نیز با شیوع ویروس کرونا درگیر این بیماری شده است.

به گزارش ایلنا، پس از شیوع و انتشار ویروس کرونا در اروپا خبر می‌رسد اسپانیا نیز درگیر این بیماری مزمن شده و طبق آخرین آمار در این کشور تاکنون 673 نفر مبتلا به این بیماری شده‌اند.

خبرها حاکی از آن است که از این 673 نفر 438 نفر آنها در پایتخت این کشور مادرید مبتلا به این ویروس مهلک شدند و این درحالی گزارش شده که 14 تن بر اثر این بیماری در پایتخت ماتادروها جان باخته‌اند، همچنین در ایالت کاتالونیا نیز 79 نفر به این بیماری مبتلا شده که تنها یک نفر جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده است.

این درحالی‌ است که وزیر بهداشت اسپانیا اعلام کرد بازی دو تیم ناپولی و بارسلونا با حضور تماشاگران برگزار می‌شود و ویروس کرونا این بازی حساس را تهدید نمی‌کند اما صبح امروز سران ایالت جدایی طلب کاتالونیا طی نامه‌ای خواستار آن شدند تا بازی بارسلونا و ناپولی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

همچنین به نظر می‌رسد با شیوع کرونا در اسپانیا به خصوص در مادرید رقابت‌های لالیگا و همچنین برگزاری بازی‌های تیم‌های اسپانیایی در لیگ قهرمان اروپا بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز