خبرگزاری کار ایران

حضور انصاری‌فرد در تمرین امروز پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۳۹۷

تمرینات سرخ‌پوشان امروز درصورتی برگزار شد که مدیرعامل پرسپولیس در تمرینات امروز حضور یافت.

به گزارش ایلنا، سرخپوشان که بعد از اعلام لغو هفته بیست و دوم لیگ برتر یک جلسه تمرین و یک روز استراحت کرده بودند امروز مجددا در ورزشگاه کاظمی حاضر شده و تمرین کردند.

- محمدحسن انصاری‌فرد در این تمرین حاضر شد و با بازیکنان و کادر فنی خوش و بش کرد.

- داود فنایی و مظاهر رحیم‌پور زودتر از سایرین به زمین تمرین آمده و موانع و وسایل مربوط به  بخش‌های مورد نظر کادر فنی در تمرین امروز را چیدند.

- تمرین با گرم کردن و دویدن‌های سرعتی آغاز شد.

- پاسکاری ترکیبی در ۴ گروه بخش بعدی تمرین امروز بود.

- در بخش بعدی بازیکنان به سه گروه قرمز، سبز و زرد تقسیم شدند. دو گروه فوتبال تحت فشار را مقابل هم انجام می‌دادند و گروه بعدی باید مسافت مشخصی را به همراه عبور از موانع انجام می‌دادند.

- یحیی گل‌محمدی در این بخش کار بازیکنان را زیر نظر داشت و در مواقع لازم نکات مدنظرش را گوشزد می‌کرد.

- در بخش پایانی نیز فوتبال درون تیمی بین دو تیم قرمز و زرد انجام شد. در این بخش نیز کریم باقری با جدیت نکات فنی را به بازیکنان می‌گفت.

- در کنار زمین جایگاهی برای ادای احترام به مرحوم سیامند رحمان در نظر گرفته شده بود که بازیکنان و کادر فنی تیم با اهدای گل به عضو سابق باشگاه پرسپولیس و قهرمان جهان ادای احترام کردند و فاتحه‌ای برای آن مرحوم قرائت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز