خبرگزاری کار ایران

مقایسه عملکرد سرخ‌های تبریز با فصل گذشته

وقتی تراکتور از خودش عقب می‌افتد

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۹۶۹

تراکتور در لیگ نوزدهم عملکرد ضعیف‌تری نسبت به فصل گذشته دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یکی از تیم‌هایی که همیشه در بین مدعیان قهرمانی لیگ برتر به شمار می‌رود تراکتور است که در سال‌های اخیر و به واسطه ورود به بخش خصوصی و افزایش توانایی در هزینه‌ کردن انتظارات را هم از خودش بالا برده ولی تا کنون موفق به کسب قهرمانی در لیگ برتر نشده است و در فصل جاری هم در فاصله 9 هفته تا پایان لیگ با صدر جدول اختلاف 10 امتیازی دارد.

تراکتور در مقایسه با تیم فصل گذشته خودش هم عملکرد ضعیف‌تری در بخش‌های مختلف از جمله تعداد باخت، گل زده و خورده و تفاضل گل و همینطور امتیاز تا پایان هفته بیست و یکم داشته است و فقط از لحاظ تعداد برد روی عدد 11 با تیم فصل قبل برابری می‌کند.

سرخپوشان فصل قبل با هدایت توشاک کارشان را شروع کرده و پس از آن با محمد تقوی ادامه دادند و در نهایت با جرج لیکنز به پایان فصل رسیدند.

آنها در فصل جدید هم ابتدا کارشان با دنیزلی شروع شد و ساکت الهامی در میانه راه جایش را گرفته و تا کنون روی نیمکت این است.

آنها فصل قبل تا اینجای کار 32 گل زده بودند که 7 گل بیشتر از 25 گل زده حال حاضرشان است و نشان می‌دهد عملکرد خط حمله فصل قبل با استوکس، اروین و ساسان انصاری نسبت به حال حاضر بهتر بوده است.

در گل خورده هم با 15 گل خورده در فصل قبل بهتر از 19 گل خورده حال حاضر عمل کرده بودند و محسن فروزان نمایش بهتری نسبت به رشید مظاهری نشان داده بود.

در پایان هم تراکتورِ لیگ هجدهم تا پایان هفته بیست و یکم 40 امتیازی بود که در حال حاضر 37 امتیاز دارد. شاید اگر شرایط مشابه فصل قبل برای سرخپوشان تکرار شده بود و آنها به جای 10، اختلافشان با صدر 7 امتیاز بود هنوز شانس به مراتب بالاتری برای قهرمانی داشتند.

وقتی تراکتور از خودش عقب می‌افتد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز