خبرگزاری کار ایران

صعود یک پله‌ای سبقت‌ الهی در جدید ترین رده بندی فدراسیون جهانی تیراندازی

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۳۹۲

در جدیدترین رده‌بندی فدراسیون جهانی تیراندازی که امروز اعلام شد، گلنوش سبقت‌اللهی در تپانچه 10 متر یک پله صعود کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، جدیدترین رده‌بندی فدراسیون جهانی تیراندازی امروز یکشنبه اول مارس اعلام شد. در تپانچه 10 متر گلنوش سبقت‌اللهی با یک پله صعود در رده پانزدهم قرار گرفت.

شایان ذکر است با توجه به نحوه محاسبه رنکینگ تیراندازان در فدراسیون جهانی ورزشکارانی که در مسابقاتی که رنکینگ محاسبه می شود حضور ندارند و یا به صورتMQS شرکت کرده باشند، از امتیاز آن مسابقه محروم می شوند. به طور مثال نجمه خدمتی بانوی ملی پوش کشورمان در مسابقات جام جهانی مونیخ با امتیاز 633.9 در بین کلیه شرکت کنندگان زن و مرد بالاترین امتیاز را کسب کرد اما باتوجه به اینکه در مسابقات قبلی سهمیه المپیک را کسب کرده بود، در قسمت MQS حضور داشت و هیچ امتیازی در رنکینگ کسب نکرد و باعث افت این ورزشکار کشورمان شد.‌ همچنین تیراندازانی که در مسابقات جهانی حضور ندارند به مراتب رنکینگ آنها با افت روبه رو خواهد شد.

*رده‌بندی کامل به شرح زیر است:

*تفنگ بادی 10 متر:

آرمینا صادقیان (12)، نجمه خدمتی (31)، الهه احمدی (34)، فاطمه کرم‌زاده (41)، مهیار صداقت (21)، حسین باقری (25)، پوریا نوروزیان (66)، امیرمحمد نکونام (107)

*تفنگ سه وضعیت:

الهه احمدی (20)، فاطمه کرم‌زاده (53)، مه‌لقا جام‌بزرگ (58)، نجمه خدمتی (62)، پوریا نوروزیان (53)، مهیار صداقت (88)

*تپانچه 10 متر:

گلنوش سبقت‌اللهی (15)، هانیه رستمیان (50)، مینا قربانی (59)، سجاد پورحسینی (21)، وحید گل‌خندان (103)، جواد فروغی (122)،

*تپانچه 25 متر:

گلنوش سبقت‌اللهی (32)، هانیه رستمیان (62)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز