خبرگزاری کار ایران

حسین مهربان در گفتگو با ایلنا:

سلامتی مردم باید در اولویت باشد/بهتر بود زمان دیگری را برای محرومیت بازیکنمان انتخاب می‌کردند

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۵۷۳

مهاجم شهرخودرو معتقد است محرومیت بازیکنان تیمش باعث شد تا دست آنها در آستانه بازی با پرسپولیس خالی شود.

حسین مهربان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شکست شهرخودرو مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود چون پرسپولیس سه سال است که مرتبا قهرمان میشود. اگر آمار بازی را نگاه کنید متوجه میشوید که توپ و میدان دست ما بود انصافا یکی از بهترین بازی‌هایمان را ارائه دادیم ولی متاسفانه نتیجه آن خوب نبود چون قدر موقعیت‌هایمان را ندانستیم و همین موضوع باعث شد تا نتیجه را واگذار کنیم ولی در مجموع بازی بسیار باکیفیت و زیبایی بود.

وی درباره ادعای حمیداوی درباره مهندسی شدن نتایج به سود پرسپولیس گفت: به نظرم چندین سال است که حاشیه اطراف فوتبال در خصوص این مسائل وجود دارد، ترجیح میدهم در رابطه با آن صحبتی نکنم چون در حیطه کاری‌ام نیست.ولی فکر میکنم که نباید دو بازیکن تیم ما را در آستانه دیدار حساس با پرسپولیس محروم می‌کردند اگر هم قرار به صدور چنین حکمی بود بهتر بود تا یک زمان دیگر را برای اجرایش انتخاب می‌کردند چرا که این اتفاق باعث شد دست ما در آستانه این دیدار حساس خالی شود و ما در شرایط سختی قرار بگیریم.

مهاجم شهرخودرو در مورد تاثیر غیبت تماشاگران در بازی‌های لیگ برتر گفت: اگر بدون تماشاگر کردن بازی‌ها بدلیل شیوع ویروس کرونا است خوب بهتر بود کلا لیگ را تعطیل کنند که البته بعید میدانم دیگر تعطیل شود بنظرم باید در اولویت تمامی تصمیم‌گیری‌هایمان سلامتی افراد را قرار دهیم چرا که بدون تماشاگر برگزار کردن مسابقات لیگ خیلی روی کیفیت بازی‌های تاثیر میگذارد.

مهربان در مورد باخت شهرخودرو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان‌آسیا و اینکه فکر می‌کند تیمش بتواند در بازی بعدی نتیجه بگیرد گفت: اولین تجربه حضور در لیگ قهرمانان را پشت سر گذاشتیم متاسفانه با تیم‌های بسیار سختی هم‌گروه بودیم. الهلال قهرمان دور قبل رقابت‌های آسیا بود قیمت یکی از بازیکنان آنها به اندازه‌ی بودجه یک فصل تیم ما بود. ولی ما هم در اولین تجربه حضور عملکرد خوبی داشتیم ولی بدلیل نداشتن تجربه کافی نتوانستیم نتیجه مطلوبی بگیریم. امیدوارم در دو بازی‌ باقی مانده که در مشهد برگزار میشود ما امتیاز میزبانی داریم بتوانیم با حمایت هواداران پرشورمان پیروز شویم و شکست‌های قبلی را جبران کنیم.

وی در مورد داوری دیدار پرسپولیس و شهرخودرو گفت: فکر میکنم داور در دو سه صحنه اشتباه سوت زد و در صحنه اعلام پنالتی هم خیلی عجله کرد و بیشتر کارشناسان هم اعتقاد داشتند که آن صحنه اصلا پنالتی نبود ولی در مجموع داوری دیدار بد نبود.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز