خبرگزاری کار ایران

ویسی: فوتبال بدون هوادار زیبنده نیست / موافق برگزاری مسابقات نیستم

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۴۳۵

سرمربی تیم پیکان تهران اعلام کرد به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری مسابقات لیگ برتر در شرایط فعلی مناسب نیست.

به گزارش ایلنا، در ابتدای نشست خبری پس از دیدار نفت مسجد سلیمان و پیکان تهران، حبیب افتخاری، مدیررسانه‌ای تیم پیکان از شرایط برگزاری بازی انتقاد کرد و گفت: با اعلام مسوولان این بازی باید بدون حضور هواداران برگزار می‌شد اما چند نفر در استادیوم حضور یافتند. سعی داشتند تمرکز تیم ما را برهم بزنند. از ما که گذشت اما اگر قرار است در دیدارهای بعدی هم بازی‌ها بدون تماشاگر باشد، افرادی را در سکوها به عنوان نفرات فنی و بوقچی و ... قرار ندهند که با الفاظ عجیب خود که زیبنده نیست شرایط را عجیب کنند.

عبدالله ویسی، سرمربی تیم پیکان تهران پس از تساوی شاگردانش مقابل نفت مسجد سلیمان در نشست خبری گفت: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم، بازی پر استرس و نفس‌گیر به ویژه برای تیم ما بود زیرا در استادیومی بازی می‌کردیم که نفتی‌ها در آن باخت نداشتند. بازیکنانم در نیمه اول خوب کار کردند و سه چهار موقعیت گلزنی داشتیم اما از آن‌ها بهره نبردیم. در نیمه دوم به گل رسیدیم و انتظار داشتیم بازیکنان‌مان تمرکز بیبشتری داشته باشند تا سه امتیاز بازی را کسب کنیم اما متاسفانه نشد.

او ادامه داد: بازی خوبی انجام شد و برای تیم ما جالب بود. امیدوارم نباختن های ما از همین دیدار آغاز شده باشد و در آینده بتوانیم سه امتیاز بازی ها را با تلاشی که بازیکنان‌مان دارند، کسب کنیم.

ویسی درباره عدم حضور تماشاگران در این بازی گفت: فوتبال بدون هوادار زیبنده نیست، هواداران یک تیم، یک تا دو هفته منتظر می‌مانند تا بازی‌های تیم‌شان را از نزدیک ببینند و از سه چهار روز قبل و حتی سه چهار روز بعد از بازی نیز در مورد آن صحبت می‌کنند. به هر حال با توجه به اتفاقاتی که در خصوص شیوع کروناویروس وجود دارد، چاره‌ای نیست و مجبوریم به انجام بازی‌های بدون تماشاگر تن دهیم و یکسری مسائل را رعایت کنیم.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که صلاح است بازی‌ها با چنین شرایطی برپا شوند، گفت: اگر اتفاقات ناگواری در جامعه رخ می‌دهد، باید همه برای ریشه‌کن کردن آن بسیج شوند و نمی‌شود در یک جایی بازی صورت بگیرد و در شهری دیگر نه. من موافق انجام بازی‌ها به خاطر سلامت جامعه نیستم. از آن طرف هم می‌توانیم ادعا کنیم که مسابقات انجام شود، زیرا تماشاگری به ورزشگاه نمی‌آید. در هر صورت اگر قرار است مسابقات را تعطیل کنند، تعطیل کنند تا ببینیم سرانجام چه می‌شود.

ویسی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنانش بازی خشن را در دستور کار داشتند یا خیر گفت: در این دیدار دو سه بار بازیکنان من روی زمین افتادند و اصلا هم بازی خشن نبود زیرا ما فقط یک اخطار گرفتیم. بازی خشن به صورتی است که سه اخراجی و چهار پنج بازیکن دارای کارت زرد داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز