خبرگزاری کار ایران

سرآسیایی: توقع از تیم ما زیاد شده است/بازی سخت و استخوان‌داری برگزار کردیم

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۱۸۴

سرمربی شهرخودرو خراسان: بازی سخت و استخوان داری مقابل نفت مسجد سلیمان داشتیم.

به گزارش ایلنا، مجتبی سرآسیایی در نشست خبری بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بازی بسیار استخوان‌داری بود. یک روز سخت را پشت سر گذاشتیم.

 بچه‌های ما باکیفیت بالا فوتبال بازی کردند و به آنها خسته نباشید می‌گویم. به خاطر تلاشی که تا لحظه آخر داشتند تشکر می‌کنم. نیمه اول موقعیت زیادی داشتیم و فوتبال باکیفیت داشتیم. در نیمه دوم با تغییر تاکتیک نوع فوتبال را عوض کردیم و باز هم می‌توانستیم گل بزنیم. امروز حاکم زمین بازیکنان ما بودند.

وی ادامه داد: از سیف‌الهی به خاطر بازی خوب و با کیفیتی که داشت تشکر می‌کنم. برخلاف میلم مجبور شدم رح‌الله را به خاطر تغییر تاکتیک بیرون بیاورم. او روز خوبی داشت امیدوارم این روند را ادامه دهد.

سرمربی شهرخودرو درباره داوری این بازی، یادآور شد: داوری قابل قبول بود و مدیریت خوبی داشت. مشکل خاصی وجود نداشت.

سرآسیایی همچنین درباره بازیکنان تیمش و ترکیبی که دارد، خاطرنشان کرد: ترکیب دلخواه ما همین است اما بچه‌هایی که بیرون هستند هم شرایط خوبی دارند و می‌توانیم از آنها استفاده کنیم. ما نیمکت خوبی داریم اما بازی‌ها تراکم زیادی دارد. بازی‌های ما حساس است و هر کدام حکم فینال را دارد. مجبوریم روی این بازیکنانی که داریم سرمایه‌گذاری کنیم.

سرآسیایی درباره عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه، یادآور شد: اتفاق بدی افتاد اما از نظر بحث سلامت و امنیت مردم در اولویت هستند. این موضوع قابل قبول بود. ما دوست داریم انرژی هواداران را داشته باشیم تا برد خوب در کنار آنها باشد اما متاسفانه محروم بودند. ما هم احترام گذاشتیم و این انتظار را داریم برای بازی‌های بعدی هم همین اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی ما 4 روز دیگر با پرسپولیسبازی داریم و به ما قول داده‌اند این مسابقه سر وقت برگزار می‌شود. ما انتظار مساوات داریم؛ همان طور که در بازی خانگی امروز از حضور تماشاگر محروم بودیم انتظار داریم در بازی بعد هم رعایت شود.

سرمربی شهرخودرو درباره لغو بازی سپاهان پرسپولیس، یادآور شد: این موضوع مربوط به خودشان است اما مساوات باید برقرار شود چون حق طبیعی ماست.

وی با اشاره به حمایت‌های باشگاه، عنوان کرد: از روزی که کارمان را به عنوان کادر مربیگری شروع کردیم با اتفاقات عجیبی مصادف شد که استارت آن با شاهین بوشهر خورد.

شرایط برنامه‌ریزی سخت بود اما کادر مدیریتی و باشگاه به ویژه آقای حمیداوی خوب کنترل کردند. با وجود فشارها و تراکم بازی باید از مدیریت باشگاه تشکر کنم.

سرآسیایی خاطرنشان کرد: اگر اشتباهاتی مثل پاس به حریف و وجود دارد به خاطر خستگی و تراکم بازی‌هاست. باشگاه سعی کرده شرایط خوبی را فراهم کند. با وجود مشکلات مالی کشور باید از باشگاه تشکر کنم که شرایط خوبی را برای ما فراهم کرده است.

وی درباره بازیکن خارجی تیمش، گفت: او هر روز بهتر می‌شود و اگر شرایط ما را درک کند بهتر می‌تواند به ما کمک کند.

سرمربی شهرخودرو در ادامه صحبت‌هایش درباره وضعیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: بزرگترین اتفاق ما 2 هفته پیش رقم خورد که این موضوع با زحمت زیاد بازیکنان، مسئولان باشگاه و کادر اتفاق افتاد. مدینه فاضله در این مقطع بود.

کسی فکر نمی‌کرد بتوانیم با این شرایط بازی خارج از خانه برگزار کنیم و در پلی‌آف موفق شویم. شک نکنید بچه‌های ما تمام وجود خود را گذاشتند.

وی افزود: غیر از بازی با الهلال، ببینید چقدر خوب با پاختاکوربازی کردیم. ما روی غفلت گل خوردیم و 2 گل هم آفساید بود. برخی می‌گفتند هجمه روی تیم زیاد شده، چشمانم از این حرف بیرون زد! هجمه به خاطر چه چیزی؟ به خاطر باخت با پاختاکور و الهلال؟ باید توقعات را به صورت منطقی به مردم منتقل کنیم و ببینیم از تیم چه می‌خواهیم. اتفاقات خوبی برای تیم رقم خورده و نباید تحت تاثیر یکسری انتقادات قرار بگیریم. خستگی و بدشانسی هم دخیل است.

سرآسیایی اظهار داشت: ما بازی‌های خارج از خانه و اتفاقات عجیبی داشتیم. گل به خودی در بازی با فولاد، 2 گل آفساید در بازی با پاختاکور و ... اینها را باید در نظر بگیریم. عزم خودمان را جزم کرده‌ایم که اتفاقات خوب دیگری را امسال رقم بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز