خبرگزاری کار ایران

رضایی: کلا ۲ روز با تیم تمرین تاکتیکی کردم/ هدفم ماندگاری رایکا در لیگ است

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۱۶۹

سرمربی رایکا بابل از تصمیم سازمان لیگ مبنی بر تعطیلی 10 روزه مسابقات استقبال کرد.

به گزارش ایلنا، رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل که تیمش موفق شد امروز مقابل سپیدرود رشت بانتیجه 3-2 به برتری برسد، در کنفرانس خبری بعد از بازی درخصوص این دیدار گفت: بازی خوبی بود. ما کلا 2 روز را با تیم کار تاکتیکی کردیم و باتوجه به شناختی که از تیم داشتیم، ترکیب خوبی را در زمین گذاشتیم و خداروشکر نتیجه نیز حاصل شد.

وی افزود: امروز براساس داشته‌های خود بازی کردیم اما در بازی‌های آینده دو بازیکن محروم ما به تیم اضافه خواهند شد و این کار ما را آسانتر می‌کند. گرچه می‌توانستیم گل‌های بیشتری به سپیدرود بزنیم، اما از نتیجه کسب شده رضایت دارم و از تلاش بازیکنانم نیز تقدیر می‌کنم.

رضایی درخصوص تعطیلی مسابقات لیگ یک به مدت 10 روز بخاطر ویروس کرونا گفت: به نظرم این تصمیم به جا است. به هر حال باید یک عظم جدی برای ریشه کن کردن این ویروس در کشور جزم شود و چه بهتر که از ورزش شروع شود. کاملا موافق تعطیلی مسابقات لیگ هستم و امیدوارم سازمان لیگ نیز تصمیمی بگیرد تا به نفع اول جامع و بعد باشگاه‌ها شود.

سرمربی رایکا در خاتمه درخصوص قضاوت این بازی نیز گفت: آقای اکبریان داور لیگ برتری است و انصافا قضاوت خوبی در بازی امروز داشت. نیمکت حریف بازی را به جنجال کشید که آقای اکبریان با دخالت به موقع خود و اخراج سرمربی حریف، بازی را به خوبی کنترل کرد و قضاوت او جای بحثی نداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز