خبرگزاری کار ایران

رضا مهاجری؛ از بیمارستان تا استعفا

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۷۶۳

ماجرای رضا مهاجری و نساجی مازندران بالاخره به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، مهاجری پیش از شروع فصل توسط فرهاد صنیعی‌فر مالک 60 درصد از سهام باشگاه نساجی انتخاب شد. او با وجود اینکه می‌دانست شرایط مالی باشگاه خوب نیست، سعی کرد بازیکنانی به خدمت بگیرد که بتوانند از پس کار برآیند. مهاجری با خیلی از بازیکنانی هم که قصد جدایی داشتند صحبت کرد تا بمانند.

با این شرایط لیگ شروع شد و نساجی نتایج خوبی گرفت. این تیم در نیم فصل اول خیلی خوب کار کرد و باعث شد مهاجری در بین هواداران محبوبیت خاصی پیدا کند. با این شرایط، رضا مهاجری به پیشنهادهایی که از دیگر تیم‌های لیگ برتری داشت پاسخ منفی می‌داد. در حالی که آن تیم‌ها به لحاظ مالی شرایط بهتری داشتند و نساجی با مشکلات مالی زیادی مواجه شده بود. ضمن اینکه اختلاف شدید بین مالکان باشگاه، شرایط را سخت کرده بود.

همین اتفاقات و البته ناراحتی بازیکنان از بی‌پولی، باعث شد رضا مهاجری راهی بیمارستان شود. آمبولی ریه، باعث شد اوضاع این سرمربی وخیم شود اما تلاش پزشکان باعث بهبودی‌اش شد. مهاجری چند روز در بیمارستان بستری بود و طبق گفته پزشک معالجش نباید کار می‌کرد و باید دور از هیاهو قرار می‌گرفت. این مسأله به اطلاع باشگاه رسیده بود اما رضا حدادیان که مالکیت کل سهام باشگاه را به دست آورده بود، مخالفت کرد.

با این شرایط، رضا مهاجری بلافاصله بعد از مرخصی از بیمارستان راهی تمرین شد و کار را در دست گرفت. تعطیلات نیم‌فصل فرا رسید و انتظار می‌رفت با پایان اختلافات مالکان، حالا دیگر شرایط بهتر شود اما ظاهراً این اتفاق نیفتاد و بازیکنان زیادی از نساجی جدا شدند. بازیکنانی که هر کدام‌شان در تیم‌های جدیدشان حالا مثل یک ستاره می‌درخشند. با این اتفاقات، نساجی ضعیف شد و دیگر نتوانست بازی‌های خوبش را ادامه دهد.

البته قبل از این اتفاقات، مهاجری در اعتراض به رفتن این بازیکنان، باز هم استعفا داد اما باشگاه با آن مخالفت کرد. دیگر کار به جایی رسید که رضا مهاجری تصمیم گرفت بعد از استعفای رسمی‌اش، دیگر سر تمرین حاضر نشود. البته دلیل اصلی این استعفا، تصمیم دوباره پزشک معالجش برای دور بودن از هیجان و هیاهو بود. با توجه به اینکه در مدت اخیر فشار زیادی به سرمربی نساجی آمده بود، پزشک معالج مهاجری این بار تأکید کرد 2، 3 هفته باید دور از فوتبال باشد و نه تنها در بازی‌ها حضور پیدا نکند بلکه از تلویزیون هم بازی‌ها را نبیند. با این شرایط، رضا مهاجری به باشگاه رفت و استعفای رسمی‌اش را تقدیم کرد. بعد از آن هم به تمرینات نرفت. الان 3 روز است که مهاجری در تمرینات حضور پیدا نمی‌کند. در ابتدا خبر می‌رسید اختلاف با مدیران باشگاه باعث این کناره‌گیری شده اما ظاهراً اینطور نیست و شرایط جسمی مهاجری مانع ادامه همکاری شده.

علی امیری مدیرعامل نساجی در رابطه با این مسأله به ورزش 3 گفته: «پنجشنبه آقای مهاجری را به دلیل مشکلات ریه و قلب به بیمارستان بردیم. ایشان بعد از این موضوع به دلیل بیماری استعفایشان را به مدیریت دادند. ما از این موضوع بسیار متأثر هستیم چراکه آقای مهاجری یکی از مربیان خوب فوتبال ما است و زحمات زیادی را در این فصل برای نساجی کشیده و برای او آرزوی سلامتی داریم.»

عماد مهاجری مربی بدنساز نساجی هم با تأیید بر اینکه پزشک معالج رضا مهاجری چنین درخواستی داشته و 2، 3 هفته باید استراحت مطلق داشته باشد، می‌گوید: «از نیم فصل که آن مشکل به وجود آمد و پزشک پدرم از ایشان خواست کارش را ادامه ندهد، چند بار استعفا داد اما باشگاه موافقت نکرد که این بار فشار زیاد باعث شد باز هم راهی بیمارستان شود و دیگر نتواند ادامه دهد.»

با جدایی رضا مهاجری از نساجی حالا اسامی زیادی به عنوان سرمربی جدید این تیم مطرح می‌شود. از سیروس پورموسوی، علی کریمی و فراز کمالوند تا گزینه‌های دیگر. مدیرعامل نساجی گفت که این باشگاه تا فردا (دوشنبه) تصمیم نهایی را در ارتباط با آینده نیمکت نساجی خواهد گرفت.

حالا باید منتظر ماند و دید چه کسی جایگزین رضا مهاجری می‌شود و آیا هواداران با این تغییرات موافق هستند یا نه. نساجی در نیم فصل اول نتایج خوبی گرفت و انتظارات را بالا برد اما در نیم فصل دوم شرایط متفاوتی پیدا کرد.

گزارش: سمیرا شیرمردی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز