خبرگزاری کار ایران

پیام دلگرم کننده رونالدو درباره ویروس کرونا (فیلم)

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۳۶۹

کریستیانو رونالدو برای افرادی که با ویروس کرونل در چین مبارزه می‌کنند، پیام دلگرم کننده‌ای ارسال کرده است.

به گزارش ایلنا، کریستیانو رونالدو 35 ساله امیدوار است مردم کشور چین در مبارزه با ویروس  کرونا سربلند باشند و او دوباره یک بار دیگر به این کشور سفر کند. انتظار می‌رود رونالدو پس از از دست رفتن بازی هفته گذشته با برشا، مقابل اسپال در سری آ به میدان بازگردد. او پس از ارسال پیام دلگرم کننده به مردم چین در مورد شیوع ویروس کرونا حالا بیشتر از گذشته یکی از محبوب‌ترین فوتبالیست‌های کره زمین است.

ویروس کشنده کرونا باعث عدم ورود و خروج پروازهای بین المللی به کشور چین شده است و به غیر از این کشور، قاره آسیا را نیز تحت تاثیر قرار داده است اما رونالدو از طرف خودش پیام صمیمانه‌ای را برای کل مردم چین ارسال کرد و قول داد دوست دارد در آینده نزدیک به دیدار این ملت برود.

رونالدو در پیامی ویدیویی گفت: " اکنون این فرصت را دارم که آغوش بزرگی را به مردم چین تحویل دهم. برای این لحظه که رنج می‌برند. نگاه کنید. من انگشتانم را به آنها تقدیم می‌کنم. برای آنها دعا می‌کنم و من مشتاقانه منتظر بازگشت دوباره هستم. امسال یا حتی سال بعد، این کشور دوست داشتنی است".

حجم ویدیو: ۲.۶۴M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۲۰ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز