خبرگزاری کار ایران

در این مقطع نکونام و قلعه‌نویی را به کی‌روش ترجیح می‌دهم

مهاجرانی: ادامه همکاری با زوج اسکوچیچ - استیلی در جام جهانی بهترین تصمیم است/ امیدوارم حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ادامه دار باشد

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۴۵۵

سرمربی سال‌های دور تیم ملی در خصوص حضور دوباره مهدی تاج در رأس فدراسیون و شایعات بازگشت کی‌روش به نیمکت تیم ملی صحبت کرد.

حشمت مهاجرانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص انتخاب دوباره مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: ما از دو منظر می‌توانیم مهدی تاج و عملکرد او را بررسی کنیم. یکی از دیدگاه منفی و دیگری از دیدگاه مثبت. از دید منفی قضیه می‌شود به این نکته اشاره کرد که اتهامات زیادی به ایشان زده شده است و دلیلی ندارد با توجه به اینکه این اتهامات و اشتباهات که در هیچ دادگاهی به اثبات نرسیده تصور کنیم قرار است این اشتباهات دوباره تکرار شود، از دید مثبت هم بخواهم بگویم تجربه بالای او در مدیریت فوتبال است و کرسی‌هایی که در AFC و FIFA در اختیار دارد که این‌ها آسان به دست نیامده است و تیم خوبی هم با حضور نبی و قنبرزاده جمع کرده که انسان‌های سالم و کاربلدی هستند و این تیم می‌توانند به فوتبال خدمت کنند. قضاوت مثبت و منفی بودن مهدی تاج با من و شما نیست و اتهاماتی که به وی زده شده حتماً پاسخی برایشان وجود داشته که با وجود این موارد دوباره پا به میدان گذاشته است و امیدوارم در آینده این موضوع به اثبات برسد این اتهامات درست است یا اشتباه بوده است.

وی در مورد اینکه با آمدن تاج بار دیگر بحث بازگشت کی‌روش به تیم ملی به جای اسکوچیچ مطرح شده هم گفت: الان به هیچ عنوان زمان تغییر سرمربی نیست. ما باید یک تیم قوی که بتواند از لحاظ روحی و روانی یک ارتباط خوبی بین کادرفنی و بازیکنان برقرار کند در کنار اسکوچیچ قرار دهیم. در حال حاضر اسکوچیچ تا پایان جام جهانی قرارداد دارد و یک پولی باید برای فسخ به او بپردازیم و یک پول دیگر هم باید به مربی جدید بدهیم که کی‌روش یا هرکس دیگری ممکن است باشد و این به صلاح فوتبال نیست و به نوعی از زیر بار مسئولیت شانه خالی کردن محسوب می‌شود و من فکر نمی‌کنم در این وضعیت در شرایطی باشیم که بخواهیم مربی‌مان را تغییر دهیم.

سرمربی اسبق تیم ملی در مورد وضعیت تیم در آستانه جام جهانی هم توضیح داد: دیدارهای تدارکاتی تا پیش از جام جهانی خیلی مهم است و به ما کمک می‌کند در این مدت بتوانیم نقاط ضعف را بشناسیم و آنها را ترمیم کنیم. ما در تیم‌مان نقاط مثبت زیادی وجود دارد که اگر از آنها به درستی استفاده شود می‌توانیم در جام جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم. درست نیست که از الان از بازی با انگلیس واهمه داشته باشیم و فکر کنیم مغلوب شدیم و باید تلاش‌مان را برای موفقیت به کار بگیریم و اگر این موضوع در ذهن بازیکن جا بیافتد می‌تواند بهترین نمایش خودش را ارائه دهد. من اعتقاد دارم تیم ملی با همین اسکوچیچ و حمید استیلی ادامه دهد و اگر هم خواستیم تغییراتی ایجاد کنیم فکر می‌کنم این شانس را به مربیان ایرانی دهیم که بهترین فرصت است. هرکس در این مدت کوتاه بخواهد بیاید و بگوید تیم را تغییر دادم خیلی ادعای سختی است و اگر بنا بر تغییر سرمربی باشد حالا که امثال دایی و کریمی روی کار نمی‌آیند گزینه‌هایی مثل نکونام و امیر قلعه‌نویی را داریم که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم. حضور فردی مثل نبی در فدراسیون هم می‌تواند مشکلات زیادی را مرتفع کند.

مهاجرانی در مورد حضور خانم‌ها در ورزشگاه‌ها در مسابقات داخلی گفت:این که بالاخره بعد از سال‌ها این اتفاق رخ داد باعث خوشحالی است و هر اقدام و حرکتی که منجر به شور و نشاط در اجتماع ما شود قابل تقدیر است و من معتقدم این روش ادامه پیدا کند و در دو بازی گذشته که استقلال و پرسپولیس در حضور خانم‌ها انجام دادند تقریباً خیلی در روحیه جامعه اثر مثبتی داشت و من معتقدم که با تلاش فدراسیون فوتبال و مسئولین وزارت کشور و استان‌داری تهران و وزارت ورزش این موضوع ادامه داشته باشد و جامعه پرنشاط و شاد داشته باشیم برای افراد چه پیر و جوان و فقیر و غنی داشته باشیم. ادامه این نشاط اجتماعی که به وسیله فوتبال می‌تواند حاصل شود به نتایج تیم ملی در جام جهانی بستگی دارد و اگر ما در بازی با انگلستان ترس و وحشتنی نداشته باشیم و از فرصت باقی مانده بهترین استفاده را ببریم و از بازی‌های تدارکاتی بهترین بهره برداری را کنیم می‌توانیم نتایج قابل قبولی در جام جهانی کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز