خبرگزاری کار ایران

نبی: از کسانی که نیامدند بپرسید چرا این کار را نکردند/ امیدوارم انتخاباتی در شأن ایران برگزار شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۱۴۸

نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال در خصوص ثبت نامش در این رقابت صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی‌محمد نبی که برای ثبت نام در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به این فدراسیون آمده بود در جمع خبرنگاران گفت: فدراسیون فوتبال مجمع مستقلی دارد و این مجمع به استقلال فدراسیون کمک می‌کند. از پیشکسوتان فوتبال، چه افرادی که در خدمت‌شان هستیم و چه کسانی که قبلاً در خدمت‌شان بودیم، اجازه می‌گیرم و امیدوارم انتخاباتی در شأن فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.

وی در این باره که آیا در این انتخابات شاهد رقابت  تنگاتنگی خواهیم بود یا خیر، تصریح کرد: با ثبت نام بخشی از دوستانی که اراده داشتند، شاهد رقابت خواهیم بود. برخی دوستان هم کم‌لطفی کردند و نیامدند و جای آنها خالی است. اعضای مجمع فدراسیون فوتبال می‌توانند کسی که برنامه و تجربه کافی در فوتبال را دارد، انتخاب کنند. فرد منتخب هم مسئولیت سنگینی  دارد. اعتبار ملی و بین‌المللی فوتبال و نتایج تیم ملی در مسابقات آسیایی و جهانی و تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اهمیت زیادی دارند.

نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال درخصوص نواب رئیس مد نظر خود در صورت انتخابش برای این سمت گفت: هر وقت که در فرم‌ها نوشتیم، معلوم می‌شود.

نبی در مورد مهم‌ترین اولویتش در سمت رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: باید برنامه‌محور باشیم و نمی‌توانم در چند ثانیه همه چیز را توضیح دهم. فوتبال پایدار و درآمد پایدار به فدراسیون کمک می‌کند.

وی درباره اینکه برخی گفتند این انتخابات، مهندسی شده است، گفت: در هر انتخاباتی، کار گروهی مشخص می‌شود که برای اقتدار فدارسیون فوتبال باید با هم تعامل کنند. نمی‌توانیم از ابتدا به این موضوع بپردازیم. چون فدراسیون فوتبال مجمع دارد و در کنار آن، همه از چند ماه قبل می‌توانستند در انتخابات شرکت کنند. هر کسی که می‌تواند به فوتبال کمک کند، باید ثبت نام کند و از کسانی که نیامدند بپرسید چرا این کار را نکردند.

نبی در پاسخ به این پرسش که آیا از هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس، کناره‌گیری خواهد کرد یا خیر، اظهار داشت: فعلاً در خدمت شما هستیم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز