خبرگزاری کار ایران

کوشکی: با کتف زدم، من مارادونا نیستم / پیکان مطمئنا در لیگ می‌ماند

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۶۱۹

مهاجم تیم پیکان تهران گفت: خیلی‌ها می‌گویند که مارادونایی تیم حریف را فریب دادم و با دست گل زدم که باید بگویم اینطور نیست و توپ در فاصله کوتاه کاملا احساس کردم که توپ به کتفم برخورد کرد.

علیرضا کوشکی در گفتگو با ایلنا درباره تساوی مقابل ماشین سازی تبریز گفت: ما توانستیم با تفکرات آقای ویسی به بازی برگردیم و تساوی برای ما خوشحال کننده بود چرا که در سه دقیقه نتیجه بازی را عوض کردیم و از شکست یک امتیاز ساختیم. بازی برای ما جو سنگینی داشت چرا که عقب افتاده بودیم اما به دوندگی بچه‌ها و روحیه‌ای که داشتیم جبران کنیم.

مهاجم تیم پیکان افزود: حضور آقای ویسی در تیم ما یک شوک بود و تیم ما انگیزه دارد که وقتی عقب می‌افتیم با روحیه برای جبران بجنگیم و نتیجه را جبران کنیم. وقتی عقب افتاده بودیم آقای ویسی می‌گفت که این بازی را برنده می‌شویم. برخلاف جریان بازی گل دوم را خوردیم اما با تلاشی که داشتیم به تساوی رسیدیم.

بازیکن جوان پیکان درباره حمایت‌های حسین فرکی و انتخاب عبدالله ویسی اظهار داشت: به آقای فرکی مدیونم و برای زحماتی که کشیدند از ایشان تشکر و قدردانی می‌کنم چون در بازی‌های آخری که شرایط مناسبی هم نداشتیم به من بازی دادند. با آقای ویسی هم تشکر می‌کنم که در اولین بازی به من اعتماد کردند و خوشحالم که گلزنی کردم. امیدوارم که در ادامه هم بتوانم مفید واقع شوم و به تیم کمک کنم.

کوشکی در واکنش به اینکه گلزنی او به ماشین سازی را با هندِ معروف دیگو مارادونا مقایسه می‌کنند، گفت: روی صحنه گل من اول ضربه سر زدم و بعد از برگشت به کتفم برخورد کرد و گل شد. در آن صحنه چون شادی بچه‌ها زیاد بود خودم هم متوجه نشده بودم که چطور گل شد اما قطعا کارشناسان می‌توانند این صحنه را به خوبی بررسی کنند. خیلی‌ها می‌گویند که مارادونایی تیم حریف را فریب دادم و با دست گل زدم که باید بگویم اینطور نیست و توپ در فاصله کوتاه کاملا احساس کردم که توپ به کتفم برخورد کرد.

مهاجم پیکان درباره جایگاه این تیم در جدول رده بندی گفت: جایگاه پیکان در رده‌های پایین جدول نیست اما در بازی‌های آینده اثبات می‌کنیم که از بحران خارج می‌شویم و مطمئنا در لیگ برتر می‌مانیم. اینطور نیست که شرایط همیشه به یک صورت بماند. بازی هفته بعدی مقابل فولاد خوزستان است که سعی می‌کنیم به سه امتیاز برسیم و جایگاهمان را ارتقا بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز