خبرگزاری کار ایران

عسگری: دوره‌های آموزشی ویژه مربیان و سرپرستان اعزامی به المپیک 2020 نکات جالبی دارد

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۶۱۸

سرمربی تیم ملی تکواند مردان گفت: از کلاس‌های آموزشی ویژه مربیان و سرپرستان اعزامی به بازی‌های المپیک 2020 بهره بسیار بردم و می‌توانم بگویم نکات جالب توجه و آموزنده‌ای دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواند مردان در خصوص حضور در 4 دوره آموزشی کمیته ملی المپیک برای سرپرستان و مربیان ابراز داشت: بدون تردید برگزاری این دوره‌های آموزشی برای سرپرستان و مربیان از سوی کمیته ملی المپیک بسیارآموزنده و کار بردی است بخصوص که در دوره‌های گذشته در بخش تغذیه و در دوره آموزشی هفته قبل مطالب ارائه شده از سوی دکتر بهرامی نژاد خیلی برای من جالب توجه و آموزنده بود.

وی ادامه داد: در بخش مباحث حقوقی هم مطالبی ارائه شد که به شخصه فکر می‌کنم بیشتر به درد مربیان باشگاهی می‌خورد تا تیم ملی ولی همین که مربیان و سرپرستان تیمهای ملی از شرایط و وضعیت حقوقی ورزشی در سطح داخلی و بین المللی آشنا می‌شوند خیلی خوب است و می‌تواند کمک حال ما باشد.

سرمربی تیم ملی تکواندو در خاتمه اظهار داشت: شاید بخشی از این موضوع بخاطر این باشد که بشخصه اطلاعاتی در بعضی زمینه‌ها دارم ولی در کل برگزاری این دوره‌های آموزشی باعث می‌شود تا مربیان و سرپرستان با مطالب جدید و بروز آشنا شده و بشخصه استفاده لازم را از این دوره‌ها برده‌ام و معتقدم این دوره‌های آموزشی خیلی برای مربیان و سرپرستان بجا وآموزنده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز