خبرگزاری کار ایران

همه ذوبی‌ها برای ارسلان مطهری خوشحال هستند

بوحمدان: صنعت نفت از جدایی اسکوچیچ ضعیف شده و از این موضوع استفاده کردیم/ همیشه تیم ما در نیم فصل دوم اوج می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۴۷۳

هافبک با تجربه ذوب آهن در مورد برتری تیمش مقابل صنعت نفت صحبت کرد.

حمید بوحمدان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری ذوب آهن مقابل صنعت نفت اظهار داشت: ما بعد از شکست مقابل تراکتور شرایط روحی خوبی نداشتیم و واقعاً به 3 امتیاز این بازی نیاز داشتیم و خدا را شکر به آن رسیدیم. بازی خیلی سختی بود و خصوصاً در 20 دقیقه پایانی خیلی اذیت شدیم ولی در نهایت بازی خوبمان نتیجه داد و 3 امتیاز گرفتیم.

وی در مورد درخشش بازیکنان خارجی ذوب آهن هم گفت: بله هم گلرمان روز خوبی داشت و هم دارکو بیدوف توانست گل برتری تیم را به ثمر برساند. به نظرم این دو نفر تازه به جمع ما اضافه شدند و هنوز هم جا دارند تا بهتر از این شوند. ضمن اینکه کل تیم ما روز گذشته خوب بودند و فقط این دو نفر نبودند.

هافبک با تجربه ذوب‌آهن در مورد تاثیر جدایی اسکوچیچ روی کیفیت کار صنعت نفت عنوان کرد: صد در صد این موضوع روی آنها تاثیر منفی گذاشته بود و اینکه چند روز قبل از این بازی سرمربی‌شان جدا شده و به تیم ملی رفته بود باعث شد شرایطشان کمی دچار افت شود و فکر می‌کنم خوش شانسی ما بود که در چنین شرایطی به مصاف آنها رفتیم و توانستیم از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

بوحمدان در مورد اینکه شرایط ذوب آهن نسبت به نیم فصل اول بهتر شده هم گفت: بله متاسفانه در چند سال اخیر عادت بدی پیدا کردیم که در نیم فصل اول خوب نتیجه نمیگیریم و در نیم فصل دوم اوج میگیریم ولی امتیازاتی که در نیم فصل اول از دست می‌دهیم اجازه نمی‌دهد به جایگاهی که شایسته‌اش هستیم برسیم. امیدوارم امسال حداقل در نیم فصل دوم بتوانیم شرایط مناسبی رقم بزنیم.

وی در مورد دربی تهران و درخشش ارسلان مطهری هم خاطرنشان کرد: همه ما ذوب آهنی ها برای ارسلان خوشحال بودیم. او خیلی دوست داشت به استقلال برود و به خواسته‌اش رسید و خوشحالم که در این تیم عملکرد خوبی دارد و برایش آرزوی موفقیت دارم.

هافبک ذوب آهن در مورد پرداختی‌های باشگاه هم گفت: متاسفانه ما هم مثل اکثر باشگاه‌ها مشکلات مالی زیادی داریم و این موضوع روی تمرکز بازیکن تاثیر منفی می‌گذارد. تا این لحظه فقط 40 درصد دریافتی داشتیم و 2-3 ماه دیگر هم لیگ تمام می‌شود. مدیران باشگاه در تلاش هستند که این مشکلات برطرف شود و امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق بیافتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز