خبرگزاری کار ایران

مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران

راهیابی بازیکنان بلژیک وکانادا به فینال یک نفره مردان

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۱۵۱

دیدار مرحله نیمه نهایی بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران بعدازظهر پنج شنبه در سالن شهید دستغیب شهرستان شیراز برگزار شد و بازیکنان بلژیک و کانادا با پیروز برابر حریفان خود به دیدار فینال راه یافتند.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی شنگ از کانادا به مصاف واربر از اتریش رفت و این مسابقه در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود بازیکن کانادا پایان یافت و وی به فینال قسمت یک نفره مردان راه یافت.

دومین دیدار بین موریس از بلژیک با شیراک  سن از هند برگزار شد و این بازی نیز در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود واربر از بلژیک خاتمه یافت و وی دیگر فینالیست معرفی شد.

شیراک سن از هند و واربر از اتریش به مقام سوم مشترک دست یافتند.

دیدار فینال این رقابتها بعدازظهر فردا ( جمعه ) درهمین مکان برگزار می شود.

بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با جوایز ۲۵ هزار دلاری  با شرکت ۱۴ تیم کانادا، برزیل، امریکا، افغانستان، بلژیک ، بلغازستان، اسلواکی، اتریش، هند، پاکستان، ایسلند، عراق، اوکراین به  همراه ملی پوشان بدمینتون ایران به مدت ۴ روز در سالن شهید دستغیب شهرستان شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز