خبرگزاری کار ایران

لحظه به لحظه با حواشی دربی 91 پایتخت

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۵۰۰

اتفاقات و حواشی پیرامونی دربی پایتخت مثل همیشه از چند روز قبل شروع می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دربی 91 پایتخت روز پنجشنبه و از ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی تهران میان دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود. این دیدار که بدون شک ‌خاص‌ترین اتفاق ورزشی داخل کشور محسوب می‌شود همیشه از چند روز قبل حواشی‌ و اخبار پیرامونی‌ آن شروع می‌شود.

 

پنجشنبه 17 بهمن

* نمایی از ورزشگاه آزادی دقایقی پیش از شروع بازی:

لحظه به لحظه با حواشی دربی 91 پایتخت

* دراگان اسکوچیچ که ساعتی قبل به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب شده بازی امروز را از نزدیک مشاهده می‌کند.

* تصاویری از ورود سرخ‌ها به ورزشگاه

لحظه به لحظه با حواشی دربی 91 پایتخت

* اجرای طرح موزاییکی شهید قاسم سلیمانی توسط طرفداران تیم پرسپولیس

لحظه به لحظه با حواشی دربی 91 پایتخت

* ترکیب استقلال در دربی: حسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی، میلیچ، وریا غفوری، مسعود ریگی، فرشید باقری، علی کریمی، مهدی قائدی و ارسلان مطهری

* ترکیب پرسپولیس در دربی: ​علیرضا بیرانوند، جلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور و کریستین اوساگونا

* تصاویری از رختکن دو تیم پیش از شروع بازی:

لحظه به لحظه با حواشی دربی 91 پایتخت

لحظه به لحظه با حواشی دربی 91 پایتخت

* ترکیب احتمالی استقلال برابر پرسپولیس:

سیدحسین حسینی- محمد دانشگر-روزبه چشمی- شاهین طاهرخانی - علی کریمی- مسعود ریگی-وریا غفوری - هروویه میلیچ- آرش رضاوند - ارسلان مطهری - مهدی قائدی

* ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، وحید امیری، علی علیپور و کریستین اوساگونا

* واکنش صفحه AFC به دربی تهران

لحظه به لحظه با حواشی دربی 91 پایتخت

چهارشنبه 16 بهمن

* یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس که در تعطیلات نیم فصل روی نیمکت این تیم نشست و به تازگی هدایت سرخپوشان را بر عهده گرفته تصمیم گرفت نام مهدی عبدی، مهاجم جوان تیمش را از فهرست نفرات حاضر در این بازی خط بزند.

* اسماعیل خلیل زاده سرپرست باشگاه استقلال به همراه سید عبدالرضا موسوی عضو هیات مدیره در اردوی استقلال حاضر شدند.

* علیرضا منصوریان مربی و بازیکن اسبق باشگاه استقلال در اردوی پیش از بازی این تیم مقابل پرسپولیس در دربی 91 حاضر شد. وی در این دیدار با فرهاد مجیدی سرمربی استقلال دیدار و با وی به گفت وگو پرداخت.

لحظه به لحظه با حواشی دربی 91 پایتخت

* شجاع خلیل‌زاده، مدافع پرسپولیس که در دیدار هفته گذشته تیمش مقابل صنعت نفت با اخطار داور مسابقه 4 کارته شد و دربی را از دست داد، با وجود محرومیت از دیدار مقابل استقلال در اردوی تیمش حاضر شد.

* نمایندگان کمیته ضددوپینگ که عصر امروز (چهارشنبه) حضور سرزده در اردوی پرسپولیس داشته و از دو بازیکن این تیم سیامک نعمتی و محمدحسن کنعانی‌زادگان تست دوپینگ گرفتند، مشابه همین کار را در اردوی استقلال انجام دادند. حسین پورحمیدی و هروویه میلیچ دو بازیکنی بودند که قرعه تست دوپینگ در اردوی آبی‌پوشان به نام آنها افتاد و آزمایش دوپینگ دادند.

 

* در اردوی پرسپولیس پیش از دربی جشن تولد کوچکی برای افشین پیروانی ‌گرفته شد.

* محمد نوری فر مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال پیش از شروع نشست خبری فرهاد مجیدی، در خصوص بلیت فروشی دربی اظهار داشت: واقعا شرایط ناراحت کننده‌ای است. متاسفانه متهم شده‌ایم به اینکه اراده‌ای وجود دارد که هواداران به ورزشگاه نیایند. در جلسه هماهنگی نمایندگان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به این شرایط اعتراض داشتند.

* با اعلام باشگاه استقلال تهران آخرین جلسه تمرینی بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران پیش از دربی پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

* سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس در خصوص این دیدار گفت: من فکر می کنم به بازی قبل و بعد ربطی ندارد. این بازی برای هر دو تیم و طرفداران حساس است. هواداران انتظار زیادی از هر دو تیم دارند و این کار را برای پرسپولیس و استقلال سخت می کند. امیدوارم بازیکنان بتوانند فشار را تحمل کنند و یک بازی قشنگ و زیبا انجام بدهند.

* جلسه هماهنگی دیدار پرسپولیس و استقلال تهران در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال با حضور سرپرستان، مدیران رسانه و نماینده‌های دو باشگاه در کنار سهیل مهدی، سرپرست سازمان لیگ و مسئولان یگان ویژه برگزار شد. بدین ترتیب تیم پرسپولیس با لباس یکدست قرمز بازی می‌کند و دروازه بان این تیم لباس مشکی برتن خواهد داشت. همچنین تیم استقلال هم با لباس یکدست آبی و دروازه‌بان آنها هم با پیراهن فسفری به میدان می‌رود.

* بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال شرایط تیمش پیش از دربی را خوب توصیف می‌کند و اعتقاد دارد استقلال می‌تواند در دربی سه امتیاز را کسب کند.


سه شنبه 15 بهمن

 

* اعلام کوبل داوری دربی:

داور: بیژن حیدری

کمک ها: سعید علینژادیان – سعید قاسمی

کمک داوران اضافی: پیام حیدری – رضا عادل

داور چهارم: آرمان اسعدی

ناظر: رحیم رحیمی مقدم

* بهتاش فریبا پیشکسوت تیم استقلال معتقد است در حال حاضر پرسپولیس و استقلال هافبک‌های بسیار خوب و جنگنده‌ای دارند و دربی آخر هفته جنگ بین هافبک‌های دو تیم است و هر کسی جدال وسط میدان را ببرد بازی را خواهد برد و استارت قهرمانی را خواهد زد.از نظر او یحیی گل محمدی مربی باتجربه تری نسبت به فرهاد مجیدی است اما مربی استقلال هم به خاطر جوانی اش مربی ریسک پذیری است و باید منتظر بازی زیبا و جذابی در عصر یک روز زمستانی در آخرین روزهای سال باشیم.

* با اعلام باشگاه استقلال تهران، حسین، کودک استقلالی بلوچی که فرهاد مجیدی، پیروزی تیمش مقابل الکویت را به او تقدیم کرده بود و امیرحسین، کودکی که در روزهای گذشته ویدیویی از هنرنمایی با توپ او و آرزویش برای دیدار با فرهاد مجیدی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود، مهمان ویژه تمرین امروز تیم استقلال هستند.

* از طرح پیراهن و اسپانسر جدید پرسپولیس پیش از دربی رونمایی شد:

لحظه به لحظه با حواشی دربی 91 پایتخت

* بخشی از صحبت‌های یحیی گل‌محمدی در نشست پیش از بازی: یک بازی ویژه را در پیش داریم. یکی از مهم‌ترین بازی‌های آسیا و جهان  و یکی از بزرگ‌ترین داربی‌های جهان است. این بازی نمایش بزرگی از هواداران و رسانه‌ها و اهالی فوتبال است. خوشحالیم که مقابل تیمی بازی داریم که شرایطش نسبت به نیم‌فصل اول بهتر است و می‌توانیم قابلیت‌های‌مان را در این بازی نشان دهیم. تیم پرسپولیس در سال‌های اخیر نشان داده که از نظر ذهنی و فنی فوتبال خوبی را ارائه کرده است. ما بازیکنان باغیرتی داریم که همیشه در شرایط حساس و سخت توانستند تصمیمات خوبی بگیرند و بازی‌های خوبی از خودشان نشان دهند. آن‌ها ذهنیت قوی‌ای دارند و برنده به دنیا آمده‌اند. در هر صورت امیدوارم فردا شاهد یک بازی فنی خوب از دو تیم باشیم و هواداران لذت ببرند. امیدوارم فردا هواداران پرسپولیس شادتر از استقلالی‌ها باشند.

* بخشی از صحبت‌های فرهاد مجیدی در نشست پیش از بازی: : بازی با پرسپولیس برای ما و پرسپولیس مهم است. بازیکنان دو تیم برای این بازی دو برابر شرایط معمول تلاش می‌کنند. نمی‌توانم حساسیت بازی را کتمان کنم. من فکر می‌کنم مصدومیت دیاباته به دلیل پروازهای ما بود. بازیکنان بعد از مصدومیت، نمی‌توانند وارد تمرین شوند و آقای ربانی را به همین دلیل آورده‌ایم که در بحث ریکاوری به ما کمک کنند. الان یزدانی و غلامی این شرایط را دارند و بعد از کارهای بدنی وارد تمرینات گروهی می‌شوند.

* آتیلا حجازی، بازیکن سابق استقلال تهران معتقد است تیمی که مدعی قهرمانی است نباید به یک بازیکن متکی باشد اگر دیباته به دربی نرسد جایگزین‌های خوبی برای او وجود خواهد داشت.

* فرزاد مجیدی، بازیکن سابق استقلال معتقد است حضور برادرش فرهاد مجیدی بعنوان سرمربی تیم استقلال اتفاق بزرگی در تاریخ این باشگاه بوده، او برای قبول این مسئولیت فداکاری کرده است.            

* علیرضا نیکبخت که سابقه بازی در هر دو تیم سرخابی را دارد با حضور در تمرین استقلال برای این تیم آرزوی موفقیت کرد.

* فرهاد مجیدی در جمع خبرنگاران گفت: ​قصد مصاحبه ندارم و انشالله در کنفرانس صحبت هایم را می کنم. اما  دربی یک بازی  حساس هم برای ما و هم پرسپولیس است. امیدوارم این مسابقه ای باشد که در نهایت هواداران دو تیم راضی باشند."

* دکتر کاوه ستوده، پزشک استقلال از غیبت قطعی دیاباته در دربی و نامشخص بودن وضعیت یزدانی و غلامی خبر داد.

* هروویه میلیچ در حاشیه تمرین امروز استقلال درباره شرایط تیمش در آستانه دربی پایتخت عنوان کرد: من و همه بازیکنان برای دربی آماده هستیم. می دانیم این بازی چقدر مهم است. برای هردو تیم برد بازی اهمیت ویژه ای دارد. ما با شکل ویژه و خوبی به استقبال دربی می رویم.

* صبح امروز محمدحسن انصاری فرد و اسماعیل خلیل زاده، مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تهران در جلسه شورای تامین و مسئولان ذی‌ربط برگزاری مسابقه شهرآورد بزرگ تهران حضور پیدا کردند. برخلاف شایعاتی که طی روزهای اخیر به گوش می‌رسید ساعت برگزاری دیدار روز پنج شنبه در چارچوب مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر در همان زمان از پیش اعلام شده، 15:30، برگزار خواهد شد. همچنین مقرر شده است که برای این بازی 65 هزار بلیت فروخته شود.


* با تصمیم یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس، تمرینات این تیم در 2 روز آینده پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

* باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد خبر تسویه حساب با بازیکنان فصل گذشته دروغ است و به قصد حاشیه‌سازی برای این تیم در آستانه دربی چنین اخباری منتشر شده است.

* بازیکنان پرسپولیس که با گذشت 18 هفته از لیگ برتر هنوز موفق به دریافت مطالبات خود نشده‌اند، با انتشار استوری هماهنگ نسبت به این موضوع گلایه خود را مطرح کردند.

* علی کریمی و وریا غفوری دو ستاره بدون جانشین استقلال در حال حاضر با سرماخوردگی روبرو هستند، به همین دلیل هم هست که فرهاد مجیدی در بازی با نفت مسجدسلیمان تصمیم گرفت به کاپیتان تیمش استراحت بدهد. در این بین کادرپزشکی تیم فوتبال استقلال در تلاش هستند تا این دو بازیکن را تا بازی با پرسپولیس آماده کنند تا آنها در این بازی حساس درخشش بازی های گذشته خود را تکرار کنند.

* رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: از صبح امروز تاکنون بالغ بر سی بار با مدیران و مسوولان بخش‌های مختلف شرکت بلیط‌فروشی در ارتباط بوده‌ایم تا مشکل ایجاد شده در سامانه بلیط فروشی دربی مرتفع شود. به ما گفته شده مشکل این سایت در عرضه بلیط به‌خاطر بروز مشکل در درگاه پرداخت یکی از بانکها است. متاسفانه این مشکل یا هر مشکل دیگری اعم از استقبال قابل توجه هواداران که وجود دارد از سوی سایت بلیط فروشی مرتفع نشده است و مدیران ارشد شرکت توسعه و تجهیز نیز قول مرتفع شدن آن را داده‌اند.

* زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان دو تیم پرسپولیس و استقلال از هفته نوزدهم لیگ برتر که روز چهارشنبه در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار می شود. ساعت 13 فرهاد مجیدی سرمربی استقلال و ساعت 13:30 یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پاسخگوی سوال خبرنگاران خواهند بود.

* روابط عمومی وامور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال از هفته نوزدهم لیگ برتر با نام شهید ابراهیم هادی برگزار می شود.

* بیژن حیدری رسما به ‌عنوان داور دربی 92 انتخاب شد. سعید علی‌نژادیان و سعید قاسمی کمک ‌های حیدری برای این دیدار خواهند بود

* دقایق گل زده و خورده استقلال و پرسپولیس در هر 15 دقیقه نشان می دهد که نیمه دوم در دربی پنجشنبه می تواند هیجان انگیز و پرماجرا باشد.

لحظه به لحظه با حواشی دربی 91 پایتخت

* در شرایطی که گفته شد شیخ دیاباته، مهاجم استقلال به دربی نمی‌رسد ولی کادر پزشکی باشگاه در تلاش است تا از شانس اندک رساندن این بازیکن به بازی استفاده کند و ممکن است مهاجم مالیایی سورپرایز استقلال در دربی باشد.

* علی خطیر، معاون سابق استقلال در آستانه دربی حساس پایتخت و دیدار مهم آبی‌پوشان از وریا غفوری، کاپیتان استقلال شکایت کرد تا این تیم در شرایطی که باید آماده بازی شود برایش مشکل ایجاد شود.

* سامانه آنلاین فروش بلیت دربی به دلیل هجوم کاربران از دسترس خارج شد. سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ عنوان کرد اختلال سامانه بلیت‌فروشی به خاطر پهنای باند کم است.

* سیاوش یزدانی و عارف غلامی، دو مدافع استقلال همچنان به دنبال رفع مصدومیت خود هستند. قرار است طی یکی، دو روز آینده از این دو مدافع تست پزشکی گرفته شود تا در صورت نبود مشکل و رفع کامل مصدومیت نام یزدانی و غلامی در لیست 18نفره استقلال  برای داربی قرار بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز