خبرگزاری کار ایران

بیژن: سه امتیاز را به سایپا تقدیم کردیم / شرمنده هواداران نساجی هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۹۷۷

مدافع تیم نساجی مازندران گفت: شرمنده هواداران هستیم و امیدواریم که در بازی بعدی برای آنها جبران کنیم چون آنها همیشه پشت ما هستند و لایق بهترین نتایج هستند.

مجتبی بیژن در گفتگو با ایلنا درباره شکست مقابل سایپا تهران در هفته هفدهم گفت: بازی را بد شروع کردیم و دور از انتظار ظاهر شدیم. امیدوار بودیم بعد از بازی با پیکان این بازی را هم ببریم تا به نیمه‌های بالای جدول نزدیک‌ شویم. روی اشتباهات فردی فرصت گلزنی برای آنها ایجاد کردیم و گل خوردیم که پاس‌های اشتباه ما منجر ایجاد موقعیت گل برای آنها شد. در نیمه دوم قصد داشتیم جبران کنیم اما از فرصت‌ها استفاده نکردیم و نتوانستیم به امتیاز دست پیدا کنیم.

بیژن درباره صحنه پنالتی مجتبی ممشلی که داور دستور به تکرار داد گفت: بعید می‌دانم که پنالتی باید تکرار می‌شد چرا که بازیکن ما داخل نرفته بود و پنالتی سایپا هم آنها به داخل محوطه آمده بودند اما نمی‌دانم چطور پنالتی ما مردود شد اما پنالتی سایپا نه. نمی‌دانم شاید به خاطر جو ورزشگاه بود اما یکدفعه ورزشگاه را تکرار کردند و تمرکز مجتبی برای دومین ضربه بهم ریخت.

او ادامه داد: مطمئنا اگر پنالتی گل می‌شد ما سایپا را شکست می‌دادیم و بعد از اینکه پنالتی خراب شد روی روحیه ما تاثیرگذار بود که بعد از آن هم موقعیت‌هایی که به دست آوردیم را نتوانستیم استفاده کنیم. به نظرم من سایپا به برتری نرسید و ما سه امتیاز را به سایپا تقدیم کردیم. شرمنده هواداران هستیم و امیدواریم که در بازی بعدی برای آنها جبران کنیم چون آنها همیشه پشت ما هستند و لایق بهترین نتایج هستند.

بیژن درخصوص اینکه محمدرضا مهاجری در نشست خبری اعلام کرده بود یک پنالتی از سوی داور نادیده گرفته شده گفت: من دقیقا به یاد ندارم که کدام صحنه بود اما به احتمال زیاد آقای مهاجری صحنه‌ای را می‌گویند که توپ با دست یکی از بازیکنان سایپا برخورد کرده بود.

مدافع نساجی درخصوص رویارویی با تیم شاهین بوشهر در هفته نوزدهم گفت: شاهین یکی از تیم‌های پتانسیل دار لیگ ماست که در نقل و انتقالات هم چند بازیکن خوب به خدمت گرفته و با توجه به دشوارتر شدن بازی‌ها در نیم فصل دوم مطمئنا بازی آسانی مقابل آنها نداریم. مقابل پیکان به برتری دست پیدا کرده بودند و قابل پیش بینی است که برابر هم با با تمام انگیزه بازی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز