خبرگزاری کار ایران

تاثیر کرونا روی لیگ قهرمانان آسیا؛

نمایندگان استرالیا با باشگاه‌های چینی رقابت نمی‎کنند!

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۸۹۴

کنفدراسیون فوتبال آسیا درخصوص رویارویی نمایندگان استرالیا و چین در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تصمیم گیری خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، به دنبال اعلامیه دیروز دولت فدرال استرالیا در رابطه با محدودیت سفر برای اتباع خارجی که از سرزمین چین وارد استرالیا می‌شوند، فدراسیون فوتبال استرالیا (FFA) رسماً به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره اوضاع مشاوره داد و اعلام کرد که برگزاری مسابقات هفته اول مرحله گروهی با چنین شرایطی امکان پذیر نخواهد بود.

هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بین نمایندگان استرتلیا و چین قرار است بین تیم‌های پرث گلوری- شانگهای شنهوا (سه شنبه 11 فوریه) و سیدنی اف سی مقابل شانگهای شنهوا (چهارشنبه 12 فوریه) برگزار شود.

در نتیجه، کنفدراسیون فوتبال آسیا جلسه‌ای فوری را در روز سه شنبه 4 فوریه در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور، مالزی فراخوانده است تا در مورد اوضاع برگزاری این دو دیدار جلسه‌ای ترتیب بدهد.

گرگ اوریورک، رئیس لیگ حرفه‌ای استرالیا، به نمایندگی از فدراسیون فوتبال این کشور و باشگاه‌های استرالیایی شرکت کننده در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2020، در این جلسه شرکت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز