خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته هجدهم لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۸۲۵

در هفته هجدهم لیگ برتر مثل همیشه برخی از بازیکنان عملکردی بهتر از سایرین در ترکیب تیم‌هایشان داشتند.

به گزارش ایلنا، هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر هم با برگزاری 8 دیدار به پایان رسید. در این میان مثل همیشه برخی از بازیکنان عملکرد خوبی در ترکیب تیم خود داشتند که تیمی منتخب از این نفرات تشکیل دادیم:

 

دروازه‌بان: ناصر سالاری (صنعت نفت)

اگرچه گل بدی روی ضربه ایستگاهی کم نقص احمد نوراللهی دریافت کرد ولی باید توجه کرد که مهار آن ضربه هم کار راحتی نبود. سالاری سوای صحنه گل روی سایر موقعیت‌ها بارها توانست با واکنش‌های به موقع حملات بی‌امان مهاجمان پرسپولیس را دفع کرده و مانع از افزایش فاصله تیمش با میهمان تهرانی شود و اگر روز خوبش نبود ممکن بود نفتی‌ها شکست سنگین‌تری را تجربه کنند.

 

مدافع راست: میلاد فخرالدینی (تراکتور)

از همان ابتدا میخش را در تیم جدید محکم کوبید و در اولین دیدار که اتفاقا مقابل تیم سابقش در نیم فصل نخست بازی می‌کرد توانست علاوه بر یک بازی خوب و حساب شده، نقش خود را در دفاع و حمله به خوبی ایفا کند و کم اشتباه ظاهر شود و البته با یک پاس گل مقابل ذوب آهن مزد بازی قابل قبولش را هم بگیرد.

 

مدافع میانی: جلال حسینی (پرسپولیس)

شاید برای فوتبال ما اتفاق خوبی نباشد که جلال حسینی 37 ساله همچنان یکی از ستاره‌های لیگ برتر است و در میان برترین مدافعان جای می‌گیرد ولی باید قبول کرد مدافعانی مانند او حتی در تاریخ فوتبال ایران کمتر دیده شده‌اند و هنوز هم که هنوز است یک نقطه اتکای مطمئن در قلب خط دفاعی سرخپوشان محسوب می‌شود و روز خوب و کم اشتباهی مقابل صنعت نفت داشت.

 

مدافع میانی: سجاد مشکل‌پور (شاهین شهرداری)

در روزیکه شاهینی‌ها به کل از همیشه متفاوت ظاهر شده و چهره جدیدی از خودشان را به لیگ برتر معرفی کردند، بازیکنان زیادی قابلیت حضور در تیم منتخب هفته را داشتند و سجاد مشکل‌پور یکی از آنهاست. او علاوه بر اینکه در وظایف دفاعی خود موفق ظاهر شد و کمتر به مهاجمان پیکان اجازه خودنمایی داد، توانست یکی از 3 گل تیمش را هم به ثمر رسانده و تاثیر مستقیم در نتیجه بازی ایفا کند.

 

مدافع چپ: محمدعلی فرامرزی (شهر خودرو)

تیم مشهدی این روزها حسابی روی دور برد افتاده و برخلاف تصورات، جدایی یحیی گل‌محمدی نه تنها منجر به تضعیف شهر خودرو نشده که حتی باعث شده شاهد نتایج بهتری از این تیم باشیم. در روزیکه شهر خودرویی‌ها در دیداری دشوار مقابل شاهین با 3 گل به برتری رسیدند، فرامرزی یکی از خوب‌های شهر خودرو بود که موفق به گلزنی در این دیدار هم شد.

 

هافبک دفاعی: صادق بارانی (سایپا)

یکی از نقاط ضعف سایپا در نیم فصل نخست پست هافبک دفاعی بود و این تیم بعد از جدایی رضا اسدی نتوانسته بود جای خالی‌اش را با یک مهره کارآمد پر کند و از این ناحیه ضربه خورد ولی بازگشت صادق بارانی با تجربه به این تیم تا اینجای کار برای سایپایی‌ها مثمر ثمر بوده و این بازیکن در بازی مقابل نساجی عملکرد خوب و قابل قبولی از خودش به نمایش گذاشت و هم در کار دفاعی و هم در کار هجومی کمک حال تیمش بود.

 

هافبک دفاعی: احمد نوراللهی (پرسپولیس)

خوب بازی کردن در پست هافبک دفاعی برای احمد نوراللهی اتفاق عجیبی نیست و در طول فصل جاری هم به ندرت از او بازی ضعیف دیده شده است و اکثراً توانسته از پس وظایف خودش بر بیاید که یکی از این بازی‌ها بدون شک تقابل با صنعت نفت است. نوراللهی تک گل 3 امتیازی تیمش را هم به زیبایی هرچه تمام‌تر وارد دروازه نفتی‌ها کرد تا اجازه نزدیک شدن رقبا را به پرسپولیس ندهد.

 

هافبک هجومی: امیرحسین حسین‌زاده (سایپا)

دومین هفته پیاپی است که برای سایپا گلزنی می‌کند و حسابی روی اوج است و در دیدار مقابل نساجی که با برتری 3 بر یک نارنجی پوشان به پایان رسید علاوه بر یک بازی خوب و حساب شده توانست یکی از 3 گل را برای تیمش به ثمر برساند. حسین‌زاده یکی از خوب‌های سایپا در لیگ نوزدهم بوده و بدون شک در پایان فصل نارنجی‌پوشان کار سختی برای حفظ او دارند.

 

وینگر راست: دانیال اسماعیلی‌فر (ذوب آهن)

با وجود اینکه برخلاف میلش مجبور شد در ذوب آهن بماند ولی این مانع از ادامه درخشش او در ترکیب سبزپوشان اصفهانی نشده و برای دومین هفته پیاپی در تیمش پاس گل می‌دهد. عملکرد دانیال به قدری مقابل تراکتور، تیم سابقش خوب بود که با وجود باخت تیمش هم در جمع برترین‌های هفته قرار می‌گیرد.

 

وینگر چپ: محمد محبی (سپاهان)

ستاره بی چون و چرای سپاهان در دیدار مقابل فولاد بود و یک سر و گردن از بقیه بالاتر بود. محبی در بازی با سرخپوشان اهوازی همه کار کرد. از استارت‌های انفجاری گرفته تا رفت و برگشت‌های مداوم که بازیکنان حریف را کلافه کرده بود و پا به توپ شدن و دریبل زنی و موقعیت سازی و حسن ختام همه اینها گل بی‌نظیر و مهارنشدنی او بود که با یک شوت زیبا وارد دروازه شهاب گردان شد تا برتری تیمش را رقم بزند.

 

مهاجم: مهدی قائدی (استقلال)

نیمکت نشینی او و استراحتی که مجیدی برای داربی به این بازیکن داده بود زیاد دوام نیاورد و سرمربی آبی‌ها فهمید بدون حضور او کار تیمش لنگ می‌زند و به بازی آمد و تاثیرش را با یک بازی خوب و موقعیت‌های متعددی که ساخت و در نهایت گل پیروزی بخشی که به ثمر رساند گذاشت تا استقلال با برد در برار نفت مسجد سلیمان به استقبال دربی برود.

 

تیم منتخب هفته هجدهم لیگ برتر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز