خبرگزاری کار ایران

ستاره‌ها در هاله‌ای از ابهام

گزارش ویژه از وضعیت مصدومان استقلال برای دربی

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۸۰۳

تیم فوتبال استقلال تهران در حالی با پشت سر گذاشتن نفت مسجد سلیمان آماده بازی مقابل پرسپولیس تهران می‌شود که چهار بازیکن این تیم وضعیت معینی برای شرکت در مسابقه بزرگ بهمن ماه ندارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال استقلال تهران در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم نفت مسجد سلیمان بود و برتری دو بر یک آبی پوشان در این بازی تلفات سنگینی برای آنها پیش از بازی حساس و سرنوشت ساز آخر هفته داشت.

استقلال که در پنجره نیم فصل نقل و انتقالات زمستانی موفق به خرید امیرارسلان مطهری شد و این بازیکن در ترکیب اصلی حضور داشت تا مهدی قائدی استراحت کند، درکنار شیخ دیاباته به عنوان دو مهره خطرناک خط حمله برابر تیم مهدی تارتار حضور یافت.

در حالیکه دقایق ابتدایی مسابقه سپری می‌شد و هواداران استقلال یکصدا با تشویق شیخ دیاباته به دنبال گلزنی او بودند اما این بازیکن بلندقامت خیلی زود با آسیب دیدگی نتوانست به بازی ادامه بدهد و قبل از اینکه نیمی از نیمه اول بازی گذشته باشد از ترکیب خارج شد تا مهدی قائدی جانشین او شود.

مصدومیت دیاباته نگرانی بزرگی برای طرفداران تیم استقلال ایجاد کرد و آنها اکنون در فاصله تنها 5 روز تا بازی مقابل پرسپولیس در نود و دومین شهرآورد پایتخت نگران هستند که این بازیکن نتواند در ترکیب اصلی حضور داشته باشد. دیاباته با نظر فرهاد مجیدی همانطور که در نشست خبری به صراحت اعلام کرد مشکل حادی ندارد و می‌تواند برای بازی بعدی در دسترس کادرفنی باشد.

شاید مشکل دیاباته گرفتگی عضلانی باشد اما وضعیت دقیق او پس از آزمایش‌های دقیق مورد قضاوت خواهد بود. در حال حاضر استقلالی‌ها تنها نگران دیاباته نیستند و او در واقع به جدیدترین نگرانی آنها برای بازی بزرگ بهمن‌ماه تبدیل شده است چرا که پیش از او هم چند بازیکن برای رسیدن به دربی وضعیت مشخصی نداشته‌اند.

قبل از آسیب دیدگی دیاباته، فرشید اسماعیلی آخرین مصدوم آبی‌ها بود. اسماعیلی که در برتری دو بر یک مقابل نفت مسجد سلیمان غایب بود پیش از رویارویی با الکویت کویت به علت آسیب دیدگی حضور در دو مسابقه مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد و او هم با حضور در تمرینات و پیگیری روند درمان می‌تواند وضعیتش برای بازی حساس مقابل تیم یحیی گل محمدی را مشخص کند.

ساختار دفاعی تیم استقلال تهران در حالی دستخوش تغییر شده است که طی سه بازی اخیر تیم استقلال عارف غلامی و سیاوش یزدانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته است. این دو بازیکن حتی به همراه بازیکنان در سفر کویت و قطر هم حضور نداشتند و با توجه به مدت زمان طولانی که برای درمان سپری کرده‌اند به نظر می‌رسد که برای دربی در اختیار کادرفنی باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز