خبرگزاری کار ایران

یک فیلم جذاب؛ استقلال در سودای صعود برابر الریان

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۲۲۸

نمایش اول آبی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا بسیار تحسین برانگیز بود هرچند که کنفدراسیون فوتبال آسیا تلاش کرد برد قاطعانه استقلال را کمرنگ جلوه دهد.

به گزارش ایلنا، پیروزی استقلال در نبرد امشب اما هیچ عنصری را بی‌تفاوت نخواهد گذاشت و انتظار هم همین است که مجیدی و سربازانش نبرد امشب را هم با برد پشت سر بگذارند و تماشاگران را نیز با به نمایش درآوردن یک بازی جذاب سیراب کنند. استقلال ظرفیت‌های تکرار آنچه مقابل الکویت به جا گذاشت را دارد و با اینکه الریان هرگز تیمی به مانند الکویت نیست و خواهیم دید که آنها با برنامه‌های بسیاری برای عبور از استقلال گام به میدان خواهند گذاشت اما استقلال تیمی است که با پتانسیل فعلی می‌تواند همان بلایی که سر الریان درآورد را در این نقطه تکرار کند تا به میهمانی‌های آزار دهنده‌اش در لیگ قهرمانان آسیا پایان دهد و به مرحله گروهی برسد. انتظار است که امشب شاهد اکران فیلمی جذاب باشیم؛ فیلمی به بازیگری بازیکنان استقلال و کارگردانی فرهاد مجیدی.

در استقلال به ارث مانده از استراماچونی همه فاکتور‌های لازم برای خلق نمایشی جذاب و عبور قاطعانه از پلی‌آف‌های جذاب وجود دارد. مجیدی خود نیز انگیزه‌های بسیاری دارد تا آن تیمی که استراماچونی به یادگار گذاشته را حفظ کند اما قطع به یقین فرهاد مجیدی خود نیز باید انعطاف پذیری و واکنش‌های لازم در بزنگاه‌های این بازی را داشته باشد تا تیمش را از لحاظ فکری و مهم‌تر، تعویض‌ها و احیاناً مواقعی که نیاز بود تاکتیک و شیوه بازی تغییر کند، از آگیره، همتای پرتجربه‌اش عقب نیندازد.

مجیدی در آغاز راه با یک چالش بزرگ مواجه شده و تردیدی نیست اگر از این نقطه نسبتاً بحرانی عبور کند، لیگ را با آرامش و امیدواری بیشتری آغاز خواهد کرد. استقلال هفته‌ آتی باید در لیگ شروع کند و به دلیل لغو پی در پی بازی‌هایش احتمالاً در بازه‌ای با فشردگی محسوسی مواجه خواهد شد اما رسیدن به آسیا آن هم از دروازه قطر می‌تواند مجیدی را به عنوان یک مربی آینده‌دار در استقلال چهره کند. شکست در بازی امشب اما از مجیدی یک مربی ناکام خواهد ساخت که باید با همین ناکامی گام به لیگ برتر بگذارد.

البته همانطور که تأکید شد این استقلال از ظرفیت‌های کافی برای ارائه نمایشی توفانی برخوردار است و می‌تواند با نمایشی جذاب بردی بزرگ را به چنگ آورد. در بازی امشب بی‌شک مجیدی از همان ترکیب برنده بازی با الکویت بهره خواهد گرفت. حسینی در چارچوب دروازه است. 3 ضلعی چشمی، دانشگر و طاهرخانی در میانه زمین و در خط میانی نیز علی کریمی، وریا غفوری، هرویه میلیچ، مسعود ریگی و احتمالاً یکی از میان رضاوند یا فرشید باقری قرار خواهند گرفت.

در خط حمله نیز مهدی قائدی و شیخ دیاباته را خواهیم دید. ارسلان مطهری نیز می‌تواند یکی از گزینه‌های تعویض باشد. بازیکنی که هنوز در ابتدای راه با استقلال قرار دارد اما می‌تواند یکی از کلید‌های فرهاد در بخش تعویض‌ها باشد.

برای استقلال امشب یک ایران آرزوی فتح و پیروزی دارند تا تعداد نماینده‌های فوتبال ایران در مرحله گروهی افزایش یابد. به امید پیروزی...

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز