خبرگزاری کار ایران

کارنامه درخشان فرهاد در آسیا بعد از ۳ بازی

بدون شکست، 2برد و 6 گل زده!

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۷۴۸

مجیدی مقابل الکویت برای سومین بار به‌عنوان سرمربی استقلال در آسیا روی نیمکت نشست.

به گزارش ایلنا، فرهاد مجیدی مقابل الکویت برای سومین بار به‌عنوان سرمربی استقلال در آسیا روی نیمکت نشست. اولین تجربه فرهاد مجیدی بازی مقابل الدحیل بود که آبی پوشان با توجه به نتایج ضعیف قبلی که با وینفرد شفر کسب کرده بودند برای زنده نگه‌داشتن امیدهایشان باید در ورزشگاه آزادی حریف پرقدرت خودشان را شکست می‌دادند.

در دقیقه 52 استقلال روی پاس آیاندا پاتوسی و ضربه روزبه چشمی به گل برتری رسید اما این برتری فقط 2 دقیقه دوام آورد و در دقیقه 54 ادمیلسون روی اشتباه استقلالی‌ها بازی را به‌تساوی کشاندند. با این نتیجه استقلال 5 امتیازی و الدحیل 8 امتیازی شد تا بازی آخر با العین در امارات برای استقلالی‌ها تشریفاتی شود. آبی‌ها در امارات با نتیجه 2 بر یک العین را شکست دادند تا خداحافظی آبرومندانه‌ای با مجیدی از گروه مرگ داشته باشند.

محمد دانشگر و مرتضی تبریزی برای و مارکوس برگ سوئدی برای العین گل زنان این مسابقه بودند. در سومین بازی هم استقلال فرهاد با 3 گل  شیخ دیاباته( 2گل) و وریا غفوری الکویت را درهم کوبید و به دور بعد پلی‌آف لیگ قهرمانان صعود کرد. با این برد و تا اینجا کارنامه آسیایی فرهاد درخشان است. 2 برد، یک تساوی، 6 گل زده و 2 گل خورده آن‌هم در شرایطی که آبی پوشان 2 بار در خارج از خانه و کشور امارات به مصاف رقبا رفتند عملکرد خوبی برای  سرمربی جوان استقلال محسوب می‌شود.باید دید فرهاد می‌تواند این رکورد شکست‌ناپذیری و کارنامه درخشان را در بازی با الریان قطر هم حفظ کند و ادامه دهد؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز