خبرگزاری کار ایران

فرهاد نگران آینده تیم است

برهانی: مسئولان استقلال قرارداد دیاباته را تمدید کنند

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۷۳۹

پیشکسوت استقلال معتقد است بازیکنان استقلال در بازی مقابل الکویت کویت عملکرد بسیار خوبی داشتند.

به گزارش ایلنا، آرش برهانی پیشکسوت استقلال معتقد است بازیکنان استقلال در بازی مقابل الکویت کویت عملکرد بسیار خوبی داشتند و اگر این روند را ادامه دهند می‌دهند در بازی مقابل الریان قطر پیروز شده و به دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنند با برهانی در خصوص پیروزی مقابل نماینده کویت و همچنین بازی حساس روز سه‌شنبه برابر الریان قطر به صحبت پرداختیم.

استقلال برد خوبی را مقابل الکویت کویت به دست آورد؟

خدا را بازیکنان توانستند یک برد باارزش را به دست آورند این برد که برای خود من خیلی باارزش بود زیرا با توجه به اتفاقاتی که قبل از بازی برای تیم افتاده بود خیلی‌ها نگران شرایط بدنی بازیکنان بودند بازیکنان سختی‌ها وخستگی‌های زیادی را قبل از این بازی تحمل کردند اما مهمترین مساله این است که همین روند در بازی مقابل الریان قطر نیز تداوم داشته باشد.

شیخ دیاباته این روزها یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود؟

واقعا شیخ توانسته در ترکیب استقلال خودش را به خوبی نشان دهد او بسیار خوب فضاسازی‌ها و قرار گرفتن در نقاط مختلف زمین را بلد است و همین باعث می‌شود که بتواند گلزنی کند من نمی‌دانم این بازیکن برای فصل بعد قرارداد دارد یا خیر اما از مسئولان استقلال می‌خواهم هر چه زودتر قرارداد این بازیکن را برای سال‌های آینده تمدید کند.

مهدی قائدی هم چندین موقعیت گلزنی را از دست داد؟

قائدی فوتبالیست با کیفیتی است او بسیار خوب در زمین توپ را به گردش درمی‌آورد و برای سایر بازیکنان فضاسازی می‌کند درست است که در این بازی نتوانست گلزنی کند اما مطمئن باشید او در بازی‌های بعدی باز هم گلزنی خواهد کرد.

استقلال توانایی شکست دادن الریان را در قطر دارد؟

بازی سختی است.خودم بارها مقابل این تیم قرار گرفته‌ام آنها بازیکنان خارجی فوق‌العاده‌ای دارند اما مطمئن باشید استقلال الریان را هم در قطر شکست خواهد داد زیرا توانایی فردی بازیکنان دو تیم قابل قیاس نیست.

نبود اسماعیلی، غلامی و یزدانی چقدر در بازی الریان تاثیر خواهد داشت؟

به هر حال نبود اسماعیلی در میانه میدان خیلی تاثیرگذار بود غیبت او در همین بازی قبل مشهود بود اگر او در زمین حضور داشت استقلال کمتر در میانه زمین توپ لو می‌داد اما بازیکنان نشان دادند که متکی به فرد نیستند و توانایی بردن هر تیمی را دارند.

فرهاد مجیدی هم قبل از بازی گلایه‌هایی را نسبت به عملکرد مدیران استقلال وارد کرده است؟

به هر حال فرهاد نگران آینده تیم است و امیدوارم مشکلاتی که در این بین وجود دارد هر چه زودتر برطرف شود زیرا استقلال تا پایان سال بازی‌های حساسی را در پیش دارد بخصوص دربی که برای هواداران این تیم خیلی حائز اهمیت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز