خبرگزاری کار ایران

پلی آف لیگ قهرمانان آسیا؛

استقلال 3 - الکویت صفر/ بدون میزبانی هم حریف ما نیستند

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۱۷۰

استقلال توانست با نتیجه پر گل 3 بر صفر حریف کویتی را از پیش رو بردارد

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال در مرحله دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 17:50 امروز در ورزشگاه آل مکتوم دبی به مصاف الکویت کویت رفت و توانست با نتیجه 3 بر صفر به برتری دست یافت تا در مرحله سوم حریف الریان قطر شود. شیخ دیاباته (27 و 53) و وریا غفوری (59) زننده گل‌های استقلال بود.

در حالی که قرار بود این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار شود، اما با تصمیم AFC و توافقی که نمایندگان ایران با مسئولان کنفدراسیون آسیا انجام دادند، بازی در دبی برگزار شد. دیدار شاگردان فرهاد مجیدی با الریان سه‌شنبه هفته جاری در قطر برگزار خواهد شد.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، میلاد زکی‌پور (75 - میلیچ)، روزبه چشمی، علی کریمی، شیخ دیاباته (67 - ارسلان مطهری)، مهدی قائدی، وریا غفوری، شاهین طاهرخانی، مسعود ریگی، محمد دانشگر و آرش رضاوند (46 - فرشید باقری).

ترکیب الکویت: حمید یوسف، فهد الهاجری، حسین الحکیم، خالد القحطانی (71- یعقوب التاراوا)، فهد الرشیدی، یوسف الخبیزی، سیسوکو، البوریکی (68 - احمد زنکی)، بیسمارک (64 - فیصل زیاد)، یوسف السلیمان و علاء عباس.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز