خبرگزاری کار ایران

پروژه خرید بازیکن خارجی فعلاً فریز شده

سردرگمی کادر فنی و مشکلات استقلال

سردرگمی کادر فنی و مشکلات استقلال
کد خبر : ۸۶۲۵۴۱

قرار بودتنها سهمیه خارجی غیر آسیایی استقلال به خرید آیاندا پاتوسی اختصاص پیدا کند که مدیران باشگاه در انجام این کار ناموفق بودند.

به گزارش ایلنا، پس از بازگشت شیخ دیاباته و هرویه میلیچ، از4 سهمیه خارجی استقلال فقط 2 سهمیه باقی‌مانده است که یکی از آن‌ها باید آسیایی باشد. این در شرایطی است که استقلال برای 2 پست نیاز به بازیکن جدید دارد. یکی خط دفاع و دیگری خط هافبک و بازیکنی که بتواند پشت سر مهاجم‌ها به میدان برود و به کارهای هجومی تیم کمک کند.

انتخاب اصلی استقلال و اولویت اصلی با خط هافبک بود. برای همین قرار شد تنها سهمیه خارجی غیر آسیایی به خرید آیاندا پاتوسی اختصاص پیدا کند که مدیران باشگاه در انجام این کار ناموفق بودند. بعد از منتفی شدن بازگشت این بازیکن آفریقایی استقلالی‌ها سراغ 2 بازیکن خارجی رفتند. یکی برنی ایبینی نیجریه‌ای- استرالیایی که سهمیه آسیایی محسوب می‌شد و یک مدافع از کشور کامرونی- فرانسوی که یک مدافع دیگر از مراکش هم آلترناتیو اش بود.ایبینی بعد از تست‌های پزشکی رد شد و دلیلش هم سابقه 2 بار شکستگی مچ پای این بازیکن از 2013 به بعد بود! با رد شدن این بازیکن که سهمیه آسیایی محسوب می‌شد خرید مدافع کامرونی هم تحت شعاع قرار گرفت و پروژه متوقف شد.حالا کادر فنی استقلال باید تصمیم سختی بگیرد.

اول اینکه تنها سهمیه خارجی غیر آسیایی را به کدام پست اختصاص بدهد؟ نام چند بازیکن مطرح برای تقویت خط هافبک استقلال مطرح‌شده است. ستاره‌هایی بین 29 تا 32 سال که سابقه بازی در لیگ‌های بزرگ اروپایی ازجمله انگلیس و اسپانیا رادارند.خرید بازیکن آزاد خارجی باکیفیت آن‌ها باقیمت مناسب بسیار سخت است. به‌خصوص که بعد از تنش‌های پیش‌آمده بین ایران و آمریکا و سرنگون شدن هواپیمای مسافربری اکراینی روی خطای انسانی تبلیغات و هجمه علیه کشورمان به اوج خود رسیده است.

گرفتن میزبانی از باشگاه‌های ایرانی و احتمال کنار کشیدن استقلال از لیگ قهرمانان آسیا هم شرایط را برای  انتخاب و خرید بازیکن خارجی پیچیده‌تر کرده است. مدیران باشگاه و فرهاد مجیدی برای خرید 2 بازیکن خارجی هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌اند و تمرکز باشگاه دریکی دو روز اخیر روی گرفتن میزبانی و ماندن و انصراف از لیگ قهرمانان است و  پروژه خرید بازیکن خارجی فعلاً فریز شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز