خبرگزاری کار ایران

تابش: کشور ما امن است و هیچ مشکلی ندارد/ اصرار داریم در ایران از حریفان آسیایی میزبانی کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۱۱۵

مدیرعامل سپاهان در خصوص محرومیت تیم‌های ایرانی از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مسعود تابش پس از جلسه نمایندگان باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران در خصوص موضع باشگاه سپاهان اظهار داشت: موضع ما این است که هوادارانمان نباید از این مسابقات محروم شوند و به طور طبیعی وقتی در کشور خودمان بازی نکنیم، در مورد امتیاز گرفتن مشکل پیدا می‌کنیم و اصرار داریم در کشور خودمان بازی کنیم. درخواست ما این است که حدالامکان در کشور خودمان بازی کنیم امیدوارم مشکل ایجاد شده هرچه سریع‌تر برطرف شود.

وی افزود: فکر می‌کنم این یک تصمیم کاملا سیاسی بوده است. کشور ما کاملاً امن است. در خیلی از کشورها می‌بینیم مستقیماً در حال جنگ هستند ولی مشکل میزبانی ندارند در حالی که امنیت ما به مراتب بیشتر است. از نظر من به هیچ وجه این یک تصمیم ورزشی نیست. فیفا و AFC همیشه اصرار دارند نباید سیاست در ورزش دخالت داده می‌شود ولی در این تصمیم چنین دخالتی صورت گرفته است.

مدیرعامل سپاهان در مورد شایعه رفتن قلعه‌نویی به تیم ملی هم گفت: فعلاً در این مورد صحبتی ندارم و امروز فقط در ارتباط با بازی‌های آسیایی صحبت می‌کنم در مورد مسائل دیگر بعداً صحبت خواهیم کرد.

تابش در مورد اینکه گفته می‌شود مهدی تاج از 3 روز قبل این ماجرا را می‌دانست هم گفت: اینطور نبوده و آقای تابش از 3 روز قبل در جریان نبوده است. این مورد روز گذشته تصمیم گیری و اعلام شده است و هنوز هم چیزی قطعی نیست و یک تصمیم اولیه اعلام شده است و امیدوارم اصلاح شود.

وی در مورد اینکه داشتن کرسی در AFC چقدر در این موارد تاثیرگذار است هم گفت: صد در صد دخیل است. آقای تاج در حال حاضر کرسی خوبی در AFC دارند و مدافع این قضیه هستند و تلاششان را می‌کنند مشکل برطرف شود و ماهم اصرار داریم بازی‌ها را در ورزشگاه خودمان برگزار کنیم.

مدیرعامل سپاهان در مورد وضعیت ورزشگاه نقش جهان گفت: نقش جهان شرایط خوبی دارد و استانداردها را لحاظ کرده است. ابتدای فصل مشکلاتی بود ولی الان شرایط متفاوت است. در آن مقطع بالاجبار فولادشهر را معرفی کرده بودیم ولی 2-3 روز پیش آقای مهدی از ورزشگاه ما بازدید داشتند و همه چیز خوب بود. مطمئنم نقش جهان در بازی‌های آسیایی از ورزشگاه‌هایی است که آبروی کشور ایران را حفظ می‌کند. ضمن اینکه ما حتی به عدم میزبانی مقابل تیم‌های عربستان هم اعتراض داریم. برای چه نباید در ایران بازی کنیم؟ هیچ مشکلی در کشورمان نداریم و همیشه بهترین میزبانی را داشتیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز