خبرگزاری کار ایران

از طارمی تا قائدی؛ یک مهدی برای حسرت

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۳۹۲

مهاجم استقلال هم مثل مهاجم سابق پرسپولیس با از دست دادن موقعیت ما را حسرت به دل گذاشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال امید ایران در دیدار مقابل چین در حالیکه به با تفاضل گل برای صعود به المپیک نیاز داشت تنها با یک گل که توسط امید نورافکن از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید علیرغم پیروزی، از صعود به مسابقات باز ماند تا حسرت 44 ساله همچنان ادامه داشته باشد.

در این میان موقعیت‌هایی که در دیدارهای انجام شده از سوی بازیکنان تیم امید از دست رفت هرکدام تبدیل به حسرتی شده که شکست ایران در این رقابت‌ها را رقم زده و شاید جدی‌ترین و پر‌رنگ‌ترینش موقعیت از دست رفته توسط مهدی قائدی در بازی امروز مقابل چین باشد که دروازه خالی را باز نکرد.

این موقعیت و حسرتی که از خودش بر دل فوتبالدوستان ایرانی به جا گذاشت مارا به یاد جام جهانی 2018 روسیه می‌اندازد. جایی که اتفاقا مثل امروز یک گل تا صعود تاریخی به مرحله حذفی کم داشتیم و فرصتی که مهدی طارمی مقابل پرتغال از دست داد باعث شد امید و آرزوهای ما تبدیل به حسرت شود.

مهدی قائدی و مهدی طارمی هر دو نقش اول حسرت‌های ما در جام جهانی و در مسیر صعود به المپیک بودند.

حجم ویدیو: ۴.۰۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۱۸ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز