خبرگزاری کار ایران

آشنایی با هدف جدید استقلال: مدافع 194 سانتی متری فرانسوی - کامرونی

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۷۴۶

باشگاه استقلال تهران با خرید یک مدافع فرانسوی - کامرونی به پایان فعالیت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی نزدیک می‌شود.

به گزارش ایلنا، جوسکیم داواچاکونته هدف جدید نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال تهران است. آبی پوشان قرار است با جذب دو بازیکن خارجی پرونده نقل و انتقالات زمستانی را ببندند و داواچاکونته یکی از دو بازیکنی است که به زودی به ایران سفر خواهد کرد.

داواچاکونته مدافع 23 ساله اهل کامرون است که در فرانسه به دنیا آمده و 6 بازی ملی هم با تیم ملی کامرون در کارنامه دارد. او اکنون بازیکن تیم فوتبال ماریوپول اوکراین است و این فصل در 14 مسابقه رسمی هم حضور داشته است.

این بازیکن که به مدت دو سال در تیم‌های پایه موناکو حضور داشته، فعالیت در رده بزرگسالان را از سال 2016 در تیم گیل ویسنته آغاز کرد و پس از یک فصل بازی در این تیم از سال 2018 به تیم ماریوپول پیوست.

پست تخصصی داواچاکونته 194 سانتی متری مدافع میانی است که توانایی حضور در پست مدافع راست را هم در کارنامه دارد. به نظر می‌رسد او با فسخ قرارداد از تیم ماریوپول به ایران سفر خواهد کرد تا به عنوان بازیکن آزاد به استقلال ملحق شود.

ارزش داواچاکونته که در بازی مرحله مقدماتی راهیابی به لیگ اروپای این فصل هم مقابل آلکمار حضور داشت در سایت معتبر ترانسفر مارکت 500 هزار یورو ثبت شده است و باید منتظر ماند و دید باشگاه استقلال با چه قرارداد با این بازیکن به توافق دست پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز