خبرگزاری کار ایران

مرتضی محصص:

تعویض های کادر فنی در هر دو بازی هوشمندانه بود/ تورنمنت برای ما تمام نشده ، برای شکست چین تمرکز لازم است

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۰۴۹

رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال گفت:تیم امید ما در سخت ترین گروه مسابقات قرار گرفته و دیروز مقابل بهترین تیم عملکرد قابل دفاعی داشت.

به گزارش ایلنا،مرتضی محصص با بیان این موضوع اظهار داشت:به نظرم روز گذشته یکی از روزهای سخت و تلخ برای فوتبال ما بود. به نظرم می توانستیم نتیجه بهتری در این دو بازی کسب کنیم اما متاسفانه اینطور نشد. در مورد ترکیب و جایگاه استقرار بازیکنان به نظر من کادر فنی صلاحیت تصمیم گیری را داشته و نمی شود هیچ اظهار نظری کرد چون آخرین و دقیق ترین اطلاعات را در مورد شرایط بازیکنان نداریم و اظهار نظرها یا سلیقه های شخصی دیگران کمکی نمی کند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال همچنین اضافه کرد:ما در هر دو بازی برنامه روشن و مشخصی داشتیم اما مسئله مهم اجرای دقیق و درست این برنامه ها از سوی بازیکنان است. مقابل ازبکستان حملات حریف را به بهترین شکل کنترل کرده بودیم و مشخص بود آنالیز دقیقی داریم همچنین آرایش و انسجام خوبی در دفاع. یک اشتباه فردی باعث شد در موقعیتی که می توانست خطرناک نباشد به حریف پنالتی بدهیم. در مقابل می دانستیم چطور باید از کناره ها به این تیم ضربه بزنیم و به همین شکل موقعیت ایجاد کردیم اما فرصت ها تبدیل به گل نشد. در بازی دوم برابر کره جنوبی هم دیدیم تا زمانی که تمرکز خودمان را از دست نداده بودیم کنترل لازم را روی بازی داشتیم. در نیمه اول متاسفانه دچار اشتباهاتی شدیم و کیفیتی بازی ما کمتر از حد انتظار بود اما در نیمه دوم شرایط کاملا تغییر کرد. تعویض های کادر فنی در هر دو بازی بسیار مثبت و هوشمندانه بود. در بازی اول ورود قائدی جریان بازی را تغییر داد و در بازی دوم محبی از شرایط و فرم همیشگی خودش بسیار دور بود که لازم بود این تعویض انجام شود و دیدیم شجاعی با ورود به زمین شوک مثبتی به تیم وارد کرد. 

وی همچنین اظهار داشت:در بازی مقابل کره جنوبی برنامه و پلن کادر فنی کاملا مشخص بود. تلاش می کردیم با جا به جایی نفرات در خط جلو باعث اشتباه تیم حریف بشویم که تا حدودی این اقدام هم موفق بود اما در نهایت برای وارد آوردن ضربه نهایی کار سختی داشتیم. فراموش نکنیم حریف ما از هر نظر یکی از قدرت های برتر فوتبال آسیا در این رده سنی است و شکست دادن این تیم کار آسانی نیست. کره جنوبی بهترین تیم حاضر در این مسابقات و مدعی اصلی قهرمانی است همچنین ازبکستان تیم بسیار خوبی است و حتی چین هم کیفیت خوبی از خودش نشان داده و ما در سخت ترین گروه این بازی ها حضور داریم. بی انصافی است اگر بگوییم برنامه ای برای این دو بازی نداشتیم.

محصص در پایان گفت:در حال حاضر خواسته من این است که روی بازی آخر تمرکز داشته باشیم. فراموش نکنیم که ما هنوز از مسابقات کنار نرفته ایم و شانسی برای روز آخر وجود دارد. در هر صورت باید به فکر شکست چین در آخرین مسابقه باشیم و با بی تفاوتی وارد این بازی نشویم. بازی با کره جنوبی تمام شده و باید آن را فراموش کنیم. تنها نقاط ضعف خودمان را مرور کنیم و این اشتباهات را تکرار نکنیم. تردید ندارم که می توانیم عملکردی در حد انتظار داشته باشیم. وقتی تورنمنت هنوز برای ما تمام نشده اصلی ترین مسئله حفظ تمرکز و بالا بردن روحیه و انرژی تیم است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز