خبرگزاری کار ایران

کریستال پالاس 1-1 آرسنال؛ غنیمت یک امتیازی آرتتا از سلهرست پارک

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۴۳۳

آرسنال بازی را بهتر شروع کرد و پس از یکی دو حمله دقیقه 12 به گل رسید. زننده گل نمی توانست کسی جز پیر امریک اوبامیانگ باشد. او روی پاس کوتاه و عمقی لاکازت درون محوطه جریمه با گلر پالاس تک به تک شد و توانست با یک بغل پای فنی و دقیق توپ را به کنج دروازه برساند و تیمش را 0-1 پیش بیندازد.

به گزارش ایلنا، پس از این گل بازی بیشتر در اختیار پالاس قرار داشت ولی تنها موقعیت جدی این تیم دقیقه 41 حاصل شد جایی که شیخ کویاته با یک ضربه فنی کات دار پای راست از بیرون محوطه جریمه قصد بازکردن دروازه توپچی ها را داشت ولی برند لنو در دو مرحله توپ را مهار کرد. نیمه اول با تک گل ستاره گابنی به سود آرسنال به اتمام رسید.

نیمه دوم با حملات پالاس شروع شد و این تیم دقیقه 56 توانست گل تساوی را به ثمر برساند. کویاته با پاس خود جوردن آیو را در موقعیت شوتزنی از دورن محوطه جریمه قرار داد و شوت پای چپ نه چندان محکم ستاره غنایی پس از برخورد به پای یکی از بازیکنان آرسنال راهی دروازه شد تا همه چیز برابر شود.

دقیقه 61 بازی کار برای آرسنال دشوار شد. پیر امریک اوبامیانگ با خطای شدید روی مکس مه یر با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد. مه یر نیز به دلیل مصدومیت دیگر نتوانست به کار ادامه دهد. آرتتا بلافاصله اوزیل را از زمین خارج کرد و مارتینیلی به جای او وارد زمین شد.

دقیقه 80 کولاسیناچ نزدیک بود با ضربه سر توپ را وارد دروازه خودی کند ولی سوکراتیس از روی خط توپ را برگشت داد و راهی کرنر کرد.

یک دقیقه بعد آرسنال تا یک قدمی گلزنی پیش رفت. شوت په په به تیر برخورد کرد و در ریباند هم لاکازت ضربه خود را به بدن دروازه بان کوبید تا بازی همچنان 1-1 مساوی بماند. در نهایت حملات دو تیم به نتیجه ای ختم نشد و بازی 1-1 مساوی به اتمام رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز