خبرگزاری کار ایران

گل‌افشان: پورصالح و کریمی بازیکنان آینده دار والیبال ایران هستند

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۲۹۷

مربی تیم ملی والیبال بانوان معتقد است الهه پورصالح و ریحانه کریمی از بازیکنان آینده دار والیبال بانوان ایران خواهند بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، صفورا گل افشان با اشاره به مدت زمان کوتاه حضور ملی پوشان در اردو، جوان بودن ترکیب تیم و نداشتن بازی تدارکاتی، عملکرد تیم ملی ایران در انتخابی المپیک را مثبت ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه تیم ملی بانوان درحالی در انتخابی المپیک حاضر شد که بازیکنان به مدت یک ماه در اردو حاضر بودند و از طرفی بازی تدارکاتی هم نداشتند، ادامه داد: این درحالی است که میانگین سنی بازینکان ایران هم پایین بود و به‌رغم چنین شرایطی، من فکر می‌کنم بازیکنان ایران بسیار خوب عمل کردند و نشان دادند می‌توانند در آینده نتایج بسیار بهتری کسب کنند.

گل افشان با اشاره به حضور موثر الهه پورصالح در ترکیب ایران که با 16 سال سن به عنوان جوان‌ترین بازیکن حاضر در این تورنمنت شناخته شد، گفت: پورصالح در بازی مقابل کره امتیازآورترین بازیکن ایران شد و در بازی آخر مقابل اندونزی هم بسیار مثمرثمر بود. شاید بی‌تجربه باشد و تجربه چندانی در بازی‌های ملی ندارد، اما در لحظاتی که تعویض شد و دوباره به زمین برگشت توانست نقش بسیار پررنگی در زمین داشته باشد.

وی در پاسخ به این‌که به جز پورصالح کدام بازیکنان توانایی حضور در ترکیب تیم ملی بزرگسالان را در کسوت یک بازیکن ثابت دارند، گفت: ریحانه کریمی جزو بازیکنان قدرتی است که هم بلندقامت است و هم توانایی‌های بالایی دارد. فکر می‌کنم او در آینده یکی از اعضای اصلی تیم ملی ایران خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز