خبرگزاری کار ایران

ملوان - سرخپوشان پاکدشت؛ آزمون سخت برای عنایتی در انزلی

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۳۹۹

در نخستین هفته از دور برگشت رقابت های لیگ آزادگان، ملوان انزلی در خانه از سرخپوشان میزبانی می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ملوانان در نیم فصل نخست عملکرد ضعیفی از خود بر جای نهادند و در آخرین دیدار دور رفت نیز در برابر علم و ادب با حساب یک-یک متوقف شدند.

قوی سپیدانزلی در سه بازی آخر خود در رقابت های لیگ آزادگان به دو تساوی، یک پیروزی و پنج امتیاز رسید، در حالی که سه گل زده، دو گل خورده و یک کلین شیت را به ثبت رساند.

انزلی چی ها در مجموع هفده دیدار نیم فصل نخست به چهار پیروزی، چهار تساوی و نه باخت رسیدند و با شانزده امتیاز جایگاه پانزدهم جدول را به خود اختصاص دادند.

سرخپوشان پاکدشت نیز به مانند ملوان در نیم فصل نخست عملکرد ضعیفی از خود به جا گذاشت و در آخرین دیدارش نیز که یک دیدار معوقه از هفته ی چهاردهم بود، با نتیجه ی سه بر یک مغلوب قشقایی شد.

سرخپوشانی ها در سه دیدار اخیر خود در مسابقات لیگ آزادگان به یک تساوی، دو باخت و تنها یک امتیاز رسیدند، در حالی که دو گل زده و پنج گل خورده داشته اند.

پاکدشتی ها در مجموع دیدارهای خود در نیم فصل نخست به چهار پیروزی، هفت تساوی و شش باخت رسیدند و با  نوزده امتیاز رده ی دوازدهم را به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز