خبرگزاری کار ایران

علیپور: تا پایان فصل با پرسپولیس قرارداد دارم و جایی نمی‌روم/ اسکوچیچ در مورد معاوضه من با آل‌کثیر نظر خودش را گفته

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۹۱۰

مهاجم پرسپولیس در خصوص شایعات نقل و انتقالاتی صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علی علیپور که نیم فصل پر فراز و نشیبی در پرسپولیس داشت حالا در پنجره زمستانی نقل و انتقالات شایعات زیادی پیرامون او وجود دارد که خوشد در مورد آنها توضیح می‌دهد.

 

* بالاخره تصمیم‌ات نسبت به پیشنهادهایی که از پرتغال و روسیه و سایر کشورهای اروپایی دریافت کردی چیست؟

همانطور که می‌دانید من از کشور پرتغال پیشنهاد داشتم اما این پیشنهاد را هم رد کردم همانطور که قبلاً از کشور روسیه و چند کشور دیگر اروپایی هم پیشنهاد داشتم اما به همه آنها جواب منفی دادم.

 

* از تیم‌های داخلی نظیر تراکتور هم پیشنهاد داشتی؟

 بله، من از یکی دو تیم داخلی پیشنهاد داشتم اما آنها را هم رد کردم و پاسخ منفی دادم.

 

* شنیده‌ایم پیشنهادهایت به لحاظ مالی خوب بوده، از رد این پیشنهادها پشیمان نمی‌شوی؟

من در ایران در تیم دیگری جز پرسپولیس بازی نخواهم کرد چون به این تیم و هوادارانش عشق و دلبستگی خاصی دارم، وقتی پای عشق و علاقه در میان باشد بازیکن نمی‌تواند تیمش را رها کند. من با پرسپولیس در چند سال اخیر روزهای خوب و جام‌های متعدد زیادی را فتح و کسب کرده‌ام به همین دلیل خیلی سخت است که به راحتی قید همه خاطرات و عشق و علاقه و افتخار را بزنید و از تیمتان جدا شوید. در ایران هم در هیچ تیم دیگری بازی نخواهم کرد.

 

* قراردادت با پرسپولیس تا چه زمانی است؟

من تا پایان این فصل با پرسپولیس قرارداد دارم و به قراردادم هم پایبند هستم.

 

* باشگاه پرسپولیس در نظر دارد مهاجمانی مانند عیسی آل کثیر یا شهریار مغانلو را به تیم اضافه کند و حتی احتمال جذب مهاجم خارجی هم در صورت منتفی شدن حضور مهاجمان داخلی وجود دارد.

 من بازیکن باشگاه و تابع تصمیم سرمربی تیم هستم. فکر می‌کنم کالدرون تنها کسی است که می‌تواند در مورد بازیکن و جذب بازیکنان جدید تصمیم بگیرد. از حضور مهاجمان جدید داخلی و خارجی هم استقبال می‌کنم و فکر می‌کنم رقابت در یک تیم بهترین شرایط را برای پرسپولیس به وجود می‌آورد.

 

* در مورد حضور مانژوکیچ در تیم الدحیل یکی از تیم‌های همگروه‌تان در لیگ قهرمانان آسیا چه نظری دارید؟

گروه ما در آسیا گروه آسانی نیست و تیم‌های خوبی از امارات و قطر و منطقه غرب در گروه ما قرار دارند اما در این بین الدحیل از بقیه قوی‌تر است ولی ما از این تیم و بازیکنی مانند مانژوکیچ هیچ ترسی نداریم و همانطور که ژاوی و بقیه بازیکنان بزرگ آسیا را خنثی کردیم و بهترین نمایش را مقابل آنها ارائه دادیم حتماً می‌توانیم مانژوکیچ را هم خنثی کنیم. هدف ما بعد از کسب عناوین قهرمانی در ایران و تجربه موفق قبلی‌مان در آسیا کسب عنوان قهرمانی است به همین دلیل این بار برای شادی دل هواداران‌مان و قهرمانی پرسپولیس در آسیا بیشتر تلاش خواهیم کرد و به قولی همه کار خواهیم کرد.

 

* اسکوچیچ گفته که پرسپولیس اگر آل کثیر را می‌خواهد باید ترابی و علیپور را بدهد تا با آنها بازیکن‌مان را معاوضه کنیم.

 اسکوچیچ فقط نظر خودش را گفته و من نمی‌توانم در این خصوص حرفی بزنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز