خبرگزاری کار ایران

رضا خالقی‌فر در گفتگو با ایلنا:

وعده و وعیدهای دروغ بازیکنان را خسته کرده / اگر مجبور شوم از پارس جدا می‌شوم/ شرایط فراهم باشد افاضلی موفق خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۰۳۰

مهاجم تیم پارس جنوبی جم گفت: با حس خوبی که از مردم خوب شهرستان جم گرفتم دلم نمی‌آید از این تیم جدا شوم.

رضا خالقی‌فر در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص شرایط خودش و تیم پارس‌جنوبی اظهار داشت: زمانی که فصل را با آقای کمالوند شروع کردیم هدف‌گذاری باشگاه با توجه به شرایط بودجه‌ای آن فقط بقا در لیگ ‌برتر بود. آقا فراز هم خیلی تلاش کردند تا ضمن حفظ تیم در لیگ برتر یک نیم نگاهی به بالای جدول هم داشته باشند ولی متاسفانه زمانی که  لایحه‌ای در مجلس مبنی بر  عدم تعلق بودجه به تیم‌های حاضر در لیگ حرفه‌ای که زیر نظر شرکت‌ نفت هستند تصویب شد کار را برای تیم ما خیلی سخت کرد. تنها کسی هم که با این مشکل دست و پنجه نرم ‌کرد آقای کمالوند بود از جایی که یک دست صدا ندارد ایشان در نهایت با وجود تمامی تلاش‌هایشان تصمیم به جدایی ازاین تیم گرفتند.

وی در خصوص تغییر سرمربی تیم پارس‌جم و آمدن هومن افاضلی گفت: شناخت نسبی از آقای افاضلی دارم، زمانی که در پرسپولیس بازی ‌می‌کردم با آقای برانکو خیلی رابطه خوبی داشتند به نوعی به ایشان مشاوره ‌می‌دادند. علاوه بر آن زمانی که در سال 86 به تیم‌ملی دعوت شدم آقای افاضلی دستیار اقای دایی بودند. بنظرم آقای افاضلی یک مربی بسیار با انگیزه هستند بدون شک می‌توانند به تیم پارس خیلی کمک کنند. نمی‌توان انتظار داشت که ایشان در یکی دو هفته حضور  خیلی زود بتواند به نتیجه دلخواه دست پیدا کند و بدون شک به زمان احتیاج دارد تا بتواند در تیم جا بیفتد و با بازیکنان آشنا شود. امیدوارم باشگاه و هواداران از ایشان نهایت حمایت را داشته باشند تا بتوانیم نتایج بسیار عالی کسب کنیم.

مهاجم تیم پارس جنوبی در خصوص عملکردش در نیم فصل اول لیگ برتر گفت: متاسفانه نبود زمین تمرین، بلیط اتوبوس و هواپیما امکانات بد تغذیه‌ای بدون شک روی عملکرد تمامی بازیکنان  تاثیر گذاشت از نظر آمار گل و پاس گل اصلا از عملکردم رضایت ندارم ولی از نظر فوتبالی و از این لحاظ که تمامی تلاشم را برای تیم پارس انجام دادم در تمامی پست‌های هافبک چپ و راست، مهاجم و برای تیمم بازی کردم از خودم راضی هستم. حتی برخی از روزها که تیم دفاع وسط نداشت آقای کمالوند ازم درخواست‌ می‌کردند در این پست بازی کنم. همیشه سعی کردم تا به تمامی نکاتی که مربی روی آن تاکید داشت عمل کنم.

خالقی‌فر درخصوص شرایط دریافتی بازیکنان پارس گفت: متاسفانه قول‌هایی که به ما داده بودند تا به اینجای کارعملی نشده است. برخی از بچه‌ها پول دریافت کردند و برخی دیگر هنوز دریافتی نداشتند. یک سری از بازیکنان پارس به مدت دو، سه سال است که از باشگاه طلب دارند. خود من هم تا به اینجای کار خیلی کمتر از بازیکنان دیگر دریافتی داشته‌‍ام. توضیحی که در این مورد به بازیکنان دادند این بود که چون تمامی بازیکنان از باشگاه پول طلب دارند یک مقدار از مبلغ قراردادمان را بگیریم تا تمامی بازیکنان بتوانند دریافتی داشته باشند که این اتفاق هم باز رخ نداد. به ما قول دادند گفتند: که دو روز بعد از بازی به شما پول می‌دهیم،ولی هنوز هم که تیم در تعطیلات است هیچ اتفاقی رخ نداده است.

وی در خصوص اینکه آیا از تیم‌های دیگر از لیگ برتر پیشنهاد دارد یا خیر گفت: از یک تیم پیشنهاد دارم ولی با حسی که از مردم خوب شهرستان جم گرفتم دلم نمی‌آید از این تیم جدا شوم. متاسفانه با وعده وعید دروغین تمامی بازیکنان را خسته کرده‌اند و‌لی جدا از آن احساس می‌کنم که دارد به بازیکنان تیم بی‌احترامی می‌شود. صبر می‌کنم و امیدوارم که این مشکلات برطرف شود ولی اگر این اتفاق نیفتد مجبور می‌شوم برخلاف میل شخصی‌ام از این تیم جدا شوم.

مهاجم تیم پارس‌جم در پایان گفت: در تمامی این سال‌ها که فوتبال بازی کردم آقای کمالوند تنها شخصی بودند که دغدغه‌ مطالبات بازیکنان از باشگاه را داشتند ببا توجه به تلاش که کردند در نهایت هم موفق شدند تا بازیکنان در ابتدای فصل مقداری از مطالباتشان را از باشگاه دریافت کنند واقعا جا دارد تا از ایشان تشکر کنم زیرا آقا فراز تنها کسی بود که می‌توانست تیم پارس را از این بحران خارج کند هیچ مربی برای بازیکنانش ابه‌اندازه ایشان نجنگیده است. در نهایت هم دوست دارم تمامی امکانات برای آقای افاضلی در باشگاه فراهم شود ایشان بتوانند با کمک بازیکنان بهترین نتیجه ممکن را کسب کنند باعث خوشحالی هواداران شوند.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز