خبرگزاری کار ایران

به منظور ایجاد امکانات برای ورزش بانوان انجمنهای تحت پوشش صورت گرفت؛

نشست سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون با مسئولان شهرداری منطقه ۱

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۷۴۰

سرپرست نایب رییسی بانوان و مدیر روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی با مسنولان شهرداری منطقه ۱۹ نشست مشترکی را برگزار کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون‌انجمن‌های ورزشی، این نشست با هدف استفاده بانوان انجمنهای تحت پوشش از امکانات ورزشی منطقه ۱۹ و به خصوص مجموعه مجهز شهربانو واقع در بوستان ولایت برگزار شد.

این جلسه با حضور خانم لیلا سادات محمدیان سرپرست نایب رییسی بانوان و مهدی میرزاییان مدیر روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، دکتر محسن فریدی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۹، خانم صدیقه محمدخانی مدیر مجموعه شهربانو، خانم زهرا باقری مسئول ورزش بانوان شهرداری منطقه ۱۹ و خانم طلاکش مسئول امور بانوان این منطقه در محل معاونت اجتماعی و فرهنگی شهر داری منطقه ۱۹ تهران برگزار شد.

در این نشست اهمیت ورزش بانوان در فدراسیون انجمنهای ورزشی و تنوع رشته های مختلف در این مجموعه و لزوم توجه به بانوان این فدراسیون که در بعد توسعه ورزش همگانی و قهرمانی گامهای موثری در ورزش کشور را برداشته مطرح شد و مقرر گردید که شهرداری منطقه ۱۹ به عنوان یکی از حامیان ورزش پایتخت به خصوص در حوزه بانوان بتواند در این حوزه حمایت و پشتیبانی کند.

سپس مسئولان فدراسیون انجمنهای ورزشی با حضور در مجموعه مجهز شهربانو واقع در بوستان ولایت از امکانات این محل شامل زمین چمن، سالن چند منظوره با ظرفیت ۴۰۰ تماشاگر،سالن اختصاصی ورزشهای رزمی مجهز به تاتامی، خوابگاه، استخر،پیست دوچرخه سواری، رستوران، فضای تفریحی و... بازدید کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز