خبرگزاری کار ایران

سهرابیان: جوانگرایی نیاز به زمان دارد تا جواب بدهد/ به عنوان یک هوادار امیدوارم مشکلات استقلال حل شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۶۶۳

مدافع سایپا در مورد شرایط تیمش و همچنین اوضاع استقلال صحبت کرد.

آرمین سهرابیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط سایپا در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: نتایج تیم در خور انتظار نبود و نتوانستیم آنطور که باید و شاید عمل کنیم ولی سایپا در فصل جدید دست به جوانگرایی زده است و این موضوع هم نیاز به زمان دارد تا تیم در شرایط خوبی قرار بگیرد و نتایج بهتری کسب کنیم و به نظرم باید به این سایپا فرصت داده شود چرا که در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. آقای صادقی به بازیکنان جوان اعتماد کرده و شجاعت به خرج داده و باید با عملکردمان جواب زحمات صادقی را خواهیم داد.

وی افزود: این راهم بگویم که داوری هم در نیم فصل نخست خیلی ما را اذیت کرد و ضربه زیادی از اشتباهات خوردیم و همین موضوع تاثیر زیادی در روند تیم ما داشت. از طرفی بدشانسی هم گریبانگیر ما شد و خیلی از بازی‌ها را باید می‌بردیم ولی نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم.

مدافع سایپا در مورد این نقش او و چند بازیکن با تجربه دیگر این تیم که در کنار جوان‌ها بازی می‌کنند پررنگ‌تر است هم گفت: البته من خودم هنوز بازیکن با تجربه محسوب نمی‌شوم و جزو جوانان تیم هستم ولی خب چون چند فصل تجربه حضور در لیگ برتر را دارم همانطور که گفتید وظیفه سنگینی داریم و ما باید به جوان‌های تیم کمک کنیم تا بتوانند با شرایط لیگ برتر خو بگیرند و رفته رفته با تجربه‌تر شوند.

سهرابیان در پاسخ به اینکه با توجه به سابقه بازی در تیمی مثل استقلال قرار گرفتن در این شرایط برایش سخت نیست هم خاطرنشان کرد: من بازیکن تیم سایپا هستم و به این موضوع افتخار می‌کنم و با همه وجودم در اختیار تیم هستم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و اصلاً جوری نیست که شرایط این تیم من را ناراحت کند.

وی در مورد وضعیت استقلال و ناراحتی هواداران از شرایط کنونی و جدایی استراماچونی گفت: من هم به عنوان یک هوادار استقلال پیگیر وضعیت این تیم هستم. واقعاً شرایط استقلال خوب نیست. این تیم به صدر جدول رسیده بود ولی این مشکلات باعث شد چند پله پایین بیاید. امیدوارم اتفاقی که هواداران دوست دارند بیافتد و هر چه سریع‌تر مشکلات این تیم حل شود و به شرایط گذشته برگردند و بتوانند بازهم نتایج خوبی بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز