خبرگزاری کار ایران

ناراحت هستم اما موفق نشدند آرامش مرا برهم بزنند

درخواست کالدرون از پرسپولیسی‌‎ها: من را "فالو" کنید!

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۶۸۶

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از هواداران این تیم درخواست کرد تا حساب رسمی‌اش در اینستاگرام را دنبال کنند تا حقایق را آنجا خطاب به آنها منتشر کند.

به گزارش ایلنا، گابریل کالدرون در نشست خبری پیش از دیدار معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال مقابل نساجی مازندران در ابتدا اظهار داشت: سلام، برای ما هر بازی یک فینال است. همه بازی ها سخت است و همه می خواهند مقابل ما پیروز شوند. ما با توابع و احترام به حریف دوست دارم این سال را با پیروزی تمام کنیم.

او درباره کسر قراردادش و اینکه قرار است بار دیگر در آپشن قرارداد اضافه شود اینطور توضیح داد: این اتفاق شش ماه پیش افتاده و الان نمیخواهم درباره آن صحبت کنم و الان می خواهم درباره بازی فردا حرف بزنم و تمرکز کنم.

کالدرون در پاسخ به این سوال که به اهدافش در پرسپولیس رسیده یا خیر گفت: در شش ماه سختی های زیادی را پشت سر گذاشتیم. بعضی از آنها نرمال بودند اما برخی طبیعی نبودند. من اما خوشحالم جایگزین مربی ای شدم که چهار سال موفق را در تیم داشته. اما بخواهیم فلسفه جدیدی را داشته باشیم نیاز به زمان داریم. وقتی مدیریت تیمی را قبول کنید که شرایط خوبی نداشته کار سخت می شد اما پرسپولیس هفت جام داشته و کار خوب پیش رفت. رابطه خوبی بین من و بازیکنان پیش می رود. ما همان هدف سرمربی گذشته که گرفتن جام بوده را دنبال می کنیم. من این چالش را پذیرفتم چون می دانستم بچه ها وقتی سه جام گرفتند پس می توانند جام چهارم را ببرد.

او درباره نگرانی اش از آینده کاری و اینکه در نیم فصل دوم به تیم بازخواهد گشت یا خیر اینطور توضیح داد: نه، متاسفانه کسانی هستند که داخل باشگاه حقیقت را بیان نمی کنند.من در این شش ماه سکوت کردم چون دوست داشتم به کار ادامه دهم و هدف را دنبال کنن. اولویت من ایجاد تیم جدید بود و به این خاطر از مسایل شخصی حرف نزدم. اما کسانی هستند که صادقانه رفتار نمی کنند و می خواهند تمرکز من و آرامشم را بهم بزنند. بعد از بازی در این مورد بیشتر خرف خواهم زد

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: فردا یک فینال برای من است. این موضوع را مطرح کردم که بگویم شش ماه تلاش کردم تا ثبات و هدف مان را دنبال کنیم و این را قبول نمی‌کنم که ثبات و آرامش مرا در تیم از بین ببرند. اما این باعث شده نا احساس کنم که کسانی که می خواهند که من نباشم. ما نیاز به یک سازمان دهی متفاوت داریم و تقویت بیشتر. باید بدانند من ناراحت هستم اما موفق نشدند آرامش مرا برهم بزنند. بازیکنانم هم این آرامش را دارند و می خواهند بازی را ببرند. امسال به جز دربی ما داخل خانه نتوانستیم خوب آنها را خوشحال کنیم ولی فردا می خواهیم یک حسن خوب باشد.

کالدرون در پایان درباره گلایه‌ای که از باشگاه در صقحه شخصی اینستاگرامش داشت گفت: این صفحه شخصی من است و خودم و پسرم کنترلش میکنیم. هیچ کس دیگری به آن دسترسی ندارد و مترجم فارسی من هستم. از آنجایی که دروغ زیادی گفته می‌شود. دروغ هایی گفته می‌شود که من ارتباط مستقیمی با هواداران نداشته باشم. اصلا از این کار خوشم نمی‌آید. این دروغ است. می‌خواهم با مردم ارتباط مستقیم داشته باشم، از هواداران می‌خواهم که صفحه من را دنبال کنند و من حقیقت را همانطور که هست بیان می‌کنم. این باعث تاسف است که که شایعاتی را مطرح کردند شخص دیگری حساب اینستاگرام من را کنترل می‌کند. این واقعا باعث تاسف است. این یکی دیگر از دروغ هاست.

سرمربی سرخپوشان در این خصوص که این صحبت‌ها را علیه هیات مدیره یا انصاری فرد مطرح می‌کند یا خیر گفت: نمی‌توانم بیشتر از این توضیح بدهم؛ بعد از بازی در این باره صحبت خواهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز