خبرگزاری کار ایران

میری: هواداران نساجی می‌دانند که ماه همیشه پشت ابر نمی‌ماند / اگر شرایط اینطور بماند کاندید سقوط هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۳۹۶

بازیکن تیم نساجی مازندران گفت: تماشاگران ما همیشه می‌دانند که ماه پشت ابر نمی‌ماند و فوتبال خوب نتیجه می‌دهد. از تمام آنها مشتکریم و امیدواریم که در ادامه فصل و شرایط سختی که موجود است آنها را با بردهای بیشتر کمک کنیم.

محمد میری هافبک نساجی مازندران در گفتگو با ایلنا، درباره برتری سرخپوشان قائمشهری در دیدار برابر گل گهر سیرجان گفت: ما بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته بودیم و در همه مسابقات فرصت‌های خوبی هم داشتیم اما به نتیجه نمی‌رسیدیم. در این بازی با تمرکز بیشتر حاضر شدیم تا اینکه مهدی نظری گلزنی کرد و توانستیم سه امتیاز مناسب را در اولین بازی نیم فصل دوم به دست بیاوریم.

او ادامه داد: ما تمرکز لازم را نداشتیم و به همین خاطر نیم فصل شرایط سختی را سپری کردیم. به نظرم وقتی همه چیز طبق برنامه پیش نرود اینطور می‌شود و نتیجه نگرفتن ما به یک یا دو فاکتور ربط نداشت. در بازی مقابل سپاهان و استقلال هم گلزنی کرده بودیم ولی در این مسابقه گلزنی ما به برد ختم شد.

بازیکن نساجی درباره روحیه دادن بازیکنان این تیم به نیما میرزازاد گفت: نیما در تمرین طی یک حادثه با یکی از دروازه‌بان‌های ما برخورد کرد و از سه ناحیه گونه صورت دچار شکستگی شد، او پسر خوبی است و به خاطر زحماتی که کشیده بود قبل از بازی با پوشیدن پیراهن با عکس او اثبات کردیم که روحیه تیم با اوست و امیدواریم که زودتر برگردد.

میری درخصوص حمایت هواداران گفت: قائمشهری‌ها به خوبی فوتبال را درک می‌کنند و ما هم بد بازی نکردیم. فوتبال خوبی به نمایش گذاشته بودیم اما نتیجه‌ای نداشت. تماشاگران ما همیشه می‌دانند که ماه پشت ابر نمی‌ماند و فوتبال خوب نتیجه می‌دهد. از تمام آنها مشتکریم و امیدواریم که در ادامه فصل و شرایط سختی که موجود است آنها را با بردهای بیشتر کمک کنیم.

هافبک نساجی درباره مشکلات مالی این تیم همچنین گفت: ما قرار بود تا قبل از شروع مسابقات 30 درصد از قراردامان را دریافت کنیم اما تا به اینجا حدود 25 درصد دریافتی داشته‌ایم. این مقدار پولی که گرفتیم واقعا کافی نیست ما به هر حال فوتبالیست هستیم و مخارج زیادی داریم. الان یک استوک ورزشی فقط 4 میلیون تومان است. ما در شروع فصل هیچ چیزی نداشتیم و بازیکنان ما بدون قرارداد حتی در تمرین حاضر شدند. امکانات رفته رفته بهتر شد اما هنوز هم مشکلات فراوانی در تیم ما وجود دارد.

محمد میری درباره اینکه گفته می‌شود چند بازیکن نساجی قراردادشان را فسخ کرده‌اند گفت: من در جریان کامل این ماجرا نیستم اما وقتی یک باشگاه قراردادی منعقد می‌کند باید به آن پایبند باشد. وقتی تعهدات را تایید می‌کنند باید روی آن بایستند و مشکلات بازیکنان را درک کنند. مگر یک فوتبالیست چه مقدار می‌تواند در سطح لیگ برتر بازی کند؟ وقتی باشگاه به تعهدش عمل نکند بازیکن هم به فکر جدایی می‌افتد.

او درخصوص حکم جدید کمیته انضباطی مبنی بر عدم فعالیت در پنجره نقل و انتقالات زمستانی گفت: اینطور که دیگر خیلی شرایط بد می‌شود. خودم حدود 7 مسابقه با درد بازی کردم و بیشتر بازیکنان ما مصدوم هستند و چند بازیکن هم کارت نگرفتند. اگر مسئولان به فکر عاشقان این تیم هستند باید کمک کنند که مشکلات حل شود. اگر اینطور باقی بماند نساجی در نیم فصل دوم یکی از کاندیدای سقوط خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز