خبرگزاری کار ایران

تکرار وعده محقق نشده ۶ مرداد این بار در ۱۱ آذر

آشتی با سکوها یا بی‌اعتمادی بیشتر هواداران به فتحی؟

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۰۹۳

اگر یک مهاجم خارجی گل زن و قدرتمند جذب نشود آن‌وقت باید دیگر وعده او یعنی ماندن آندره آ استراماچونی برای فصل آینده هم تردید کرد.

به گزارش ایلنا، امیرحسین فتحی برای چندمین بار از جذب یک بازیکن گل زن خارجی خبر داد. 6 مرداد بود که مدیرعامل باشگاه استقلال وعده داد که تا 48 ساعت دیگر یک خبر خوب برای هواداران دارد. بعدازآن بود که گمانه‌زنی‌ها درباره خرید خوب خارجی آغاز شد و نام‌های بزرگی را مطرح کردند که سابقه بازی در سری A و فوتبال ایتالیا را داشتند.

نه 48 ساعت و نه 48 روز بعد خبری از مهاجم یا هافبک خارجی نشد. بعد از گذشت بیش از4 ماه، فتحی بار دیگر از جذب یک بازیکن گل زن خارجی خبر داد:« برای اولین بار می‌خواهم این خبر را بدهم که ما کارمان در بازار نقل و انتقالات را با جذب یک مهاجم گل زن و قدرتمند خارجی آغاز خواهیم کرد.» بعد از 4 ماه و 5 روز از وعده اولیه  فتحی که محقق نشد و مدیر رسانه‌ای باشگاه دلیل آن را خوب پیش نرفتن مذاکرات اعلام کرد بار دیگر مرد اول باشگاه با این خبر خوب تلاش کرد تا کام هواداران را شیرین کند.

از امروز همه در انتظار آمدن یک مهاجم گل زن و قدرتمند خارجی هستند.گمانه‌زنی‌ها با نام سرجینیو ستاره برزیلی کاشیما انتلرز شروع شد بازیکن 24 ساله‌ای در پست هافبک هجومی و مهاجم دوم بازی می‌کند و قراردادش در نقل و انتقالات زمستانی تمام می‌شود. سرجینیو زننده گل دوم کاشیما در فینال لیگ قهرمانان به پرسپولیس بود. اما اینکه باشگاه ژاپنی قصد تمدید قرارداد این بازیکن را دارد یا نه موضوعی است که هنوز مشخص نیست.

فتحی هم این نام را نه تأیید کرد و نه تکذیب تا همچنان این ماجرا مجهول باقی بماند!به‌هرحال باید دید این وعده فتحی که هواداران او را به‌عنوان مدیری می‌شناسند که خلف وعده می‌کند می‌شناسند محقق خواهد شد یا نه؟ اگر یک مهاجم خارجی گل زن و قدرتمند جذب نشود آن‌وقت باید دیگر وعده او یعنی ماندن آندره آ استراماچونی برای فصل آینده هم تردید کرد.

نقل و انتقالات نیم‌فصل 24 آذر یعنی 12 روز دیگر آغاز می‌شود و همه منتظر هستند تا ببینند خرید خارجی خوبی که فتحی وعده آن را داده چه کسی است. اگر این بار وعده فتحی که با دادن پاداش‌های دلاری نشان داده وضعیت ارزی باشگاه خوب است احتمالاً هواداران با او آشتی خواهند کرد و اعتماد ازدست‌رفته برمی‌گردد، در غیر این صورت رابطه هواداران و مدیر باشگاه با وعده جدید آقای مدیر بحرانی‌تر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز