خبرگزاری کار ایران

عملکرد خوب بابا محمدی در فجرسپاسی؛ مهاجمی که بوی گل می‌دهد!

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۹۹۰

بابامحمدی، مهاجم 28 ساله باشگاه فجرسپاسی شیراز تا این مقطع از فصل عملکرد خوب و مثمرثمری در ترکیب تیمش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وی که سابقه حضور در تیم هایی چون پیکان، فولاد یزد، گیتی پسند، پارس جنوبی و خونه به خونه را هم در کارنامه دارد، در دو بازی اخیر فجر موفق به گلزنی شده است.

بابا محمدی در هفته سیزدهم و در تقابل با بادران که با تساوی یک-یک خاتمه یافت، تک گل تیمش را به ثمر رساند و در هفته پانزدهم و در جریان پیروزی دو بر یک فجر برابر مس رفسنجان، پایه گذار برد تیمش بود و گل نخست را وارد دروازه حریف رفسنجانی کرد.

اما درخشش این مهاجم به همین دو هفته خلاصه نمی شود؛ بابا محمدی پیش از این نیز ثابت کرده که مهره ای قابل اتکا در ترکیب تیمش می باشد و در دیدارهای گوناگون نقش بسزایی در کسب نتیجه برای یاران مهابادی داشته است.

او در هفته نخست و در جریان شکست سه بر یک برابر آلومینیوم، زننده تک گل تیمش بود؛ در هفته دوم و در پیروزی سه بر یک فجر برابر علم و ادب گل سوم را در دقایق پایانی به ثمر رساند، در پیروزی پرگل چهار بر صفر برابر ملوان در هفته چهارم گل نخست را وارد دروازه ملوانان کرد و در جدال هفته هفتم برابر رایکا در بابل نیز که با تساوی یک-یک همراه بود، تک گل تیمش را به ثمر رساند.

به این ترتیب بابامحمدی با زدن شش گل در چهارده بازی عملکرد قابل قبولی در ترکیب تیمش داشته و باید دید با حفظ این روند مثبت و تداوم درخشش خود قادر به کسب عنوان آقای گلی و نیز یاری فجر در راستای تحقق رؤیای صعود به لیگ برتر خواهد بود یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز