خبرگزاری کار ایران

فرکی: چهار امتیاز از اهداف مان عقب هستیم / از ممبینی می‌خواهم که دقت کند

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۹۸۷

سرمربی تیم پیکان تهران در نشست خبری گفت: فصل گذشته در شهر قدس باختیم و در تبریز به پیروزی رسیدیم. فصل گذشته این پیروزی به ما کمک کرد. اکنون بازی جدیدی پیش رو داریم و می‌تواند جذابیت های خاص خودش را داشته باشد که مهمترین آن می تواند مجموعه بازیکنان ما باشد که روز به روز بهتر می شود.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری پیش از دیدار برابر تراکتور تبریز گفت: با میزبانی ما این آمادگی را داریم تا نمایش خوب و زیبایی را داشته باشیم. بازی مقابل تیم بزرگ با پیروزی برابر آنها به هر تیمی یا بازیکن کمک می‌کند یا لذتبخش است و به دیده شدن بازیکنان ما کمک کند. ما خودمان هم جزو تیم‌های بزرگ هستیم از نظر کیفیت بازی و اکثریت کسانی که بازی ما را دنبال می کنند می‌توانند تایید کنند.

او ادامه داد: بزرگی را من اینگونه تایید می‌کنم که هواداران زیادی داشته باشد و با از بازیکنان ملی پوش و برتر از مجموعه خود استفاده کند و در بالای جدول حضور دارد. تراکتور یکی از این تیم هاست. مقابل سپاهان بازی قابل قبولی ارائه کردیم و نتیجه را فراموش کردیم. با توجه به شناختی که از تراکتور داریم. فصل گذشته در شهر قدس باختیم و در تبریز به پیروزی رسیدیم. فصل گذشته این پیروزی به ما کمک کرد. اکنون بازی جدیدی پیش رو داریم و می‌تواند جذابیت های خاص خودش را داشته باشد که مهمترین آن می تواند مجموعه بازیکنان ما باشد که روز به روز بهتر می شود و ما به دنبال پیروزی در بازی خانگی هستیم.

فرکی با اشاره به شرایط تیمش گفت: ما بازی های حساسی در ادامه داریم و باید به جایگاه مناسبی دست یابیم. در فاصله ۲۴ روز بازی های حساسی پیش رو داریم و هر چهار روز یک بازی نیاز به کار حساب شده و ریکاوری مناسب دارد و باید دست در دست هم این دیدارها را با امتیازات مناسب به پایان برسانیم.

سرمربی پیکان درباره اهدافش بعد از گذشت ۱۱ هفته گفت: ما چهار امتیاز از اهداف مان عقب هستیم. از نظر کیفیت فوتبال اما با توجه به مجموعه خوبی که داریم راضی هستم و امیدوارم این چهار امتیاز را در ادامه جبران کنیم.

وی درباره آلودگی هوا و تمرینات تیمش کفت: این هشداری است که در فضای باز حرکت دارند و کار می کنند. به خصوص برای فوتبالی ها که این آلودگی می تواند آسیب بزند. با این حال ما به دنبال این هستیم تا از توصیه ها برای کاهش آسیب سود ببریم. بازی ما در هفته گذشته با این شرایط سخت برگزار شد و‌ نمی دانم مسوول آن کیست ولی امیدوارم آسیبی نرسد.

فرکی درباره شرایط داوری نیز گفت: اشتباهاتی صورت گرفته که اسم آن را همان اشتباه می گذارم. افراد شریفی در داوری حضور دارند. ما خودمان هفته گذشته متضرر شدیم و تایید شد. با داور بازی در برگشت همسفر بودیم و او هم این را رد نکرد. ما هم از این موضوع آسیب دیدیم و کمتر سود بردیم. نمی خواهم درباره دیدارهای دیگر صحبت کنیم. درباره داوری‌ها دقت شود یا چیدمان بهتر شود و تیمی را دست کم نگیریم یا داوری بگذاریم که نتیجه و عملکرد داور تاثیر بگذارد. از آقای ممبینی می خواهم که دقت کنند. وقتی در این شرایط تیمی را تمرین می دهید اما وقتی این اشتباه کار را سخت می کند و آسیبی که می رسد شاید نشود جبران کرد. تیمی شاید سقوط کند یا قهرمان شود و هر دو می تواند تاثیر بگذارد.

فرکی درباره شرایط تیم ملی گفت: یک خرده حوصله کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز