خبرگزاری کار ایران

سراج: صحبت‌های وزیر نفت امید ما را از بین برد / صفردرصد دریافتی داریم

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۹۸۶

مربی تیم صنعت نفت گفت: صحبت‌های وزیر نفت بسیار تاثیرگذار بود و امید ما برای اینکه شاید در آینده اتفاقی رخ بدهد و مشکلات برطرف بشود را از بین برد.

به گزارش ایلنا، بهنام سراج، مربی تیم صنعت نفت آبادان در غیاب دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی با شهرخودرو مشهد حاضر شد و گفت:‌ با آگاهی کامل به مشهد سفر کرده‌ایم و به خوبی از دشواری مصاف با شهر خودرو مطلع هستیم؛ مربی شهر خودرو بسیار مربی آگاه و باهوشی‌ست نسبت به مسائل روز فوتبال و از دوستان قدیمی من هستند که چند سال با همدیگر هم‌بازی بودیم. پدیده تیم بسیار خوبی است و قطعا تیم خوبی بوده‌اند که توانسته‌اند در جمع تیم های مدعی جدول باقی بمانند و لیاقت این مهم را نیز داشته‌اند.

مربی نفتی‌ها با بیان این‌که صنعت نفت تیم دست و پا بسته‌ای تا به اینجای لیگ نبوده است اذعان داشت: تیم ما نشان داده است که می‌تواند به خوبی مقابل همه تیم‌ها بایستد و برای آنها دردسر ایجاد کند؛ در فصل جاری، به جز تقابل با استقلال که شرایط خاص خودش را داشت و شکست سختی را متحمل شدیم، در مابقی مسابقات با قدرت تمام در میدان حاضر شدیم و نتایج بدی را هم کسب نکردیم. قطعا تقابل فردا هم برای تیم ما و هم برای تیم پدیده سخت و دشواری خواهد بود.

سراج در خصوص محرومان و یا مصدومان صنعت نفت در بازی فردا گفت: متاسفانه طالب ریکانی سه هفته است که ما او را در کنار خود نداریم و احتمالا دو هفته دیگر هم با ما نخواهد بود؛ به جز ریکانی، سایر بازیکنان را در اختیار داریم و انگیزه لازم را بدون پول داریم تا در میدان فردا حاضر شویم تیم ما مدتهاست مشکل مالی دارد اما برای فوتبال بازی کردن انگیزه داریم.

بهنام سراج در واکنش به صحبت های وزیر نفت که گفته بود تیم‌های نفتی می‌بایست از ابتدای آذر با هزینه اسپانسر مدیریت شوند، بیان داشت: متاسفانه من هم اطلاع آنچنانی ندارم اما صحبت‌های ایشان بسیار تاثیرگذار بود و امید ما برای اینکه شاید در آینده اتفاقی رخ بدهد و مشکلات برطرف بشود را از بین برد؛ مدیران باشگاه هم در تلاش هستند تا از کانال‌های دیگر بتوانند پول به باشگاه تزریق کنند که تا به امروز نشده است اما بازیکنان ما مسائل مالی را فراموش کرده‌اند و برای مردم و شهرمان فقط فوتبالی بازی می‌کنیم تا اثبات همه چیز در فوتبال، پول نیست.

سراج در پاسخی کوتاه در خصوص دریافتی بازیکنان نفت در فصل جاری گفت: بگویم صفر درصد باورتان نمی‌شود؛ حتی پاداش هم دریافت نکرده‌ایم!

دستیار دراگان اسکوچیچ در خصوص نقطه ضعف اصلی نفتی‌ها در ضربات پایانی افزود: در تمرین دیروز، این موضوع را به طور جدی بررسی کردیم تا بتوانیم آن را رفع کنیم و تمرینات اختصاصی را پیرامون آن انجام دادیم؛ در بازی پرسپولیس شرایط خاصی حاکم بود چرا که بازی حذفی بود و هنگامی که گل دریافت کردیم، شرایط روحی بازیکنان‌مان افت کرد و اگر عدالت فوتبالی حاکم می‌بود در نیمه نخست باید کار پرسپولیس را تمام می‌کردیم اما آنها روی تک موقعیت که صددرصدی هم نبود به گل رسیدند و پیروز شدند. پس از دریافت گل برابر پرسپولیس، آنها بهتر از ما نمایش داشتند اما هر چه بود ما از جام حذفی حذف شدیم و حالا تمام تمرکزمان روی مسابقات لیگ است تا بتوانیم با نتایج خوبی لیگ را پشت بگذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز