خبرگزاری کار ایران

نامداری: چون تماشاگر نداریم حق‌مان راحت خورده می‌شود/ جوان‌های سایپا با این وضعیت انگیزه‌شان را از دست می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۸۹۱

مربی گلرهای سایپا به عملکرد داور مسابقه با ماشین سازی معترض است.

اشکان نامداری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار سایپا مقابل ماشین سازی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و هرکس بازی را دیده باشد تایید می‌کند که در اکثر دقایق بازی تیم برتر میدان بودیم و اینطور فشار آوردن روی دروازه تیمی مثل ماشین سازی در تبریز کار هر تیمی نیست ولی چه فایده که همه زحماتمان بی‌نتیجه ماند.

وی افزود: داور در این بازی یک پنالتی صد در صد اشتباه برای ماشین سازی گرفت و آن طرف ٢ پنالتی برای تیم ما نگرفت. می‌توانید از تمام کارشناسان داوری نظرخواهی کنید و متوجه شوید که یک بار دیگر اشتباهات داوری از تیم ما امتیاز گرفت.

مربی گلرهای سایپا در ادامه گفت: بازی قبلی مقابل شاهین 3 صحنه خیلی مشکوک در محوطه جریمه داشت که دو تای آن را مطمئنم پنالتی بود ولی داور خیلی راحت و سهل انگارانه از کنار آن عبور کرد و باعث شد تیم ما ضرر کند. مگر در 10-12 بازی چقدر باید اشتباهات داوری از یک تیم امتیاز بگیرد؟

نامداری در مورد عملکرد حامد فلاح‌زاده عنوان کرد: عملکرد او خوب بود و از بازی‌اش راضی هستم. حامد در 4 بازی گذشته تنها یک گل دریافت کرده بود و در بازی امروز هم روی یک پنالتی اشتباه دروازه ما باز شد. فکر می‌کنم تیم ما چون تماشاگر ندارد که از روی سکوها به تیم داوری فشار بیاورد انقدر راحت حق‌مان خورده می‌شود و اگر یک تیم پرطرفدار بودیم هیچکدام از این اتفاقات برای ما رخ نمیداد.

وی در ادامه گفت: ما تیم جوانی داریم. سرمربی ما و بازیکنان از جوان‌ترین‌های لیگ هستند و این بازیکنان وقتی می‌بینند هرچقدر تلاش کنند آخرش اینطور زحماتشان به باد می‌رود انگیزه و روحیه‌شان را از دست می‌دهند و در ادامه به مشکل می‌خورند. ما چقدر به بازیکنان بگوییم اشکالی ندارد و شما زحمتتان را کشیدید؟ وقتی می‌بینند رتبه تیمشان در جدول آنجایی نیست که باید باشد لطمه می‌خورند. اگر بازی امروز را برده بودیم تا رتبه 9-10 جدول بالا می‌آمدیم و اگر در بازی قبلی هم پنالتی‌های ما گرفته می‌شد الان کلی شرایطمان فرق می‌کرد. تازه این فقط دو بازی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز