خبرگزاری کار ایران

پشتک ممنوع برای علیرضا بیرانوند مقابل نفت آبادان

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۴۹۶

تقابل در جام حذفی برابر دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس چندان خوشایند نیست و آخرین تقابل او در این رقابت‌ها با یک اتفاق ویژه همراه بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرسپولیس فردا در مرحله یک هشتم جام حذفی در آزادی به مصاف نفت آبادان خواهد رفت تا امیدوار باشد با حذف دومین تیم لیگ برتری، همانند فصل گذشته شانس خود را برای تصاحب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها افزایش دهد.

سرخپوشان در شرایطی پا به این میدان خواهند گذاشت که آخرین بازی خود را در لیگ برتر با شکست برابر نفت مسجدسلیمان به پایان رسانده‌اند و عدم نتیجه‌گیری مقابل شاگردان دراگان اسکوچیچ آنها را با بحران بزرگی مواجه خواهد کرد. 

در این دیدار علیرضا بیرانوند خاطره ویژه‌ای از تقابل با نفت آبادان در جام حذفی دارد. در فصل هفدهم پرسپولیس یک هفته بعد از شکست نفت آبادان در شرایطی بار دیگر طبق قرعه باید در جام حذفی مقابل شاگردان فراز کمالوند قرار می‌گرفت که حتی ساعاتی قبل از این بازی نیز وضعیت حریف برای حضور در بازی مشخص نبود. با این حال نفتی‌ها مقابل پرسپولیس حاضر شدند و در نمایشی جالب توجه موفق شدند در وقت‌های عادی و اضافه با تساوی به کار پایان دهند. در ضربات پنالتی اما شرایط به شکل عجیبی به سمت نفت آبادان پیش رفت.

در شرایطی که علیرضا بیرانوند سرمست از برخورد توپ بازیکن نفت آبادان به تیرک دروازه‌اش و شانس صعود تیمش به مرحله بعدی بود، آنها وداعی تلخی با این رقابت‌ها داشتند تا جام حذفی همچنان به طلسم بزرگی برای برانکو ایوانکوویچ در آن مقطع تبدیل شود. 

در آن بازی گادوین منشا اولین ضربه پنالتی پرسپولیس را به بیرون زد و در ادامه علیرضا بیرانوند ضربه بازیکن نفت آبادان را گرفت تا شرایط برابر شود. اما زمانی که ضربه سوم نفت آبادان به شکل چیپ به تیرک دروازه علیرضا بیرانوند برخورد کرد و راهی به گل نیافت، این گلر ملی‌پوش اقدام به خوشحالی جالب توجهی کرد و با پشتک‌هایش، جشن پیش از پیروزی را در آزادی برگزار کرد. اما در ادامه این علی علیپور و سیامک نعمتی بودند که توپ‌های‌شان به تیرک دروازه نفت آبادان برخورد کرد تا پرسپولیس از رقابت‌ها حذف شود. 

اکنون علیرضا بیرانوند با گذشت دو سال از آن روزها بار دیگر روبروی نفت آبادان در استادیوم آزادی و در جام حذفی قرار خواهد گرفت و مطمئنا درس بزرگی از آن خوشحالی پیش از پیروزی تیمش گرفته و با تمرکز بیشتری به دنبال دستیابی به نتیجه لازم و موفقیت تیمش خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز