خبرگزاری کار ایران

امری: عصبانیت هواداران را درک می‌کنم/ مهمترین مشکل ما اعتماد به نفس است

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۵۱۶

اونای امری، سرمربی آرسنال معتقد تیمش در اندازه های کسب پیروزی مقابل ساوتهمپتون نبوده است.

به گزارش ایلنا، آرسنال امروز در شرایطی که در آستانه شکست مقابل ساوتهمپتون بود، با گل دقیقه 96 الکساندر لاکازت در نهایت به تساوی 2-2 دست یافت. اونای امری اعتراف کرد ناراحتی هواداران را درک می کند و اعتماد به نفس آرسنال باید در آینده بیشتر شود.

اونای امری گفت: ما باید در خانه احساس راحتی داشته باشیم اما این اتفاق رخ نداد. در بیست دقیقه اول معتقدم بهترین عملکرد فصل خود را ارائه دادیم و زمانیکه ما بهتر بازی می کردیم ساوتهمپتون به گل رسید. عملکرد ما برای کسب پیروزی کافی نبود و در نهایت در لحظات پایانی به گل تساوی دست یافتیم.

وی ادامه داد: هواداران در تمام طول 90 دقیقه به ما کمک کردند اما ما نتوانستیم با آنها ارتباط درستی داشته باشیم. من درک می کنم که هواداران عصبانی هستند. بازیکنان احساس خوبی دارند و کار من این است که متوجه شوم چگونه می توان پیشرفت کرد و نکته مهم در آرسنال، ارتباط با هواداران است.

امری در خاتمه اظهار داشت: هدف ما این بود که برنده شویم اما مهمتر از کسی پیروزی ارائه بازی خوب بود و ما این کار را نکردیم. مهم ترین مشکل ما اعتماد به نفس است و برای رسیدن به این موضوع ، ما باید بهتر بازی کنیم. در نیمه اول ما گل مساوی را به ثمر رساندیم و من باید راه حلی پیدا کنم. ما با سه دفاع میانی بازی می کنیم تا از نظر دفاعی شرایط بهتری داشته باشیم. من ترکیب را تغییر دادم زیرا ما نیاز به هجوم بیشتری داشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز