خبرگزاری کار ایران

مورینیو: از عملکرد نیم ساعت آخر بازیکنانم رضایت ندارم

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۴۸۴

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام از عملکرد یک ساعت اول تیمش مقابل وستهام رضایت دارد.

به گزارش ایلنا، امروز و در اولین تجربه ژوزه مورینیو روی نیمکت تاتنهام، این تیم ابتدا با سه گل از حریف لندنی خود پیش افتاده و در ادامه علیرغم دریافت دو گل، 2-3 موفق به غلبه بر وستهام شد. ژوزه مورینیو افت تیمش در دقایق پایانی را طبیعی دانسته و در مورد این دیدار صحبت کرده است.

ژوزه مورینیو گفت: به مدت یک ساعت از عملکرد تاتنهام راضی بودم و ما خیلی خوب بازی کرده و موفق شد آنچه در تمرینات برای مدت کوتاهی کار کرده بودیم را به نمایش بگذاریم. من در رابطه با این موارد خیلی با بازیکنان صحبت کرده بودم و از ارائه این نمایش رضایت دارم. ما می توانستیم در همان یک ساعت اول کار حریف را تمام کنیم.

وی افزود: من فکر می کنم خوش شانس هستیم که من سالهای زیادی در لیگ برتر تجربه دارم و بین نیمه به بازیکنان گفتم حتی اگر با سه گل از حریف پیش باشیم، ممکن است در دقیقه 85 شرایط تغییر کند و حالا فکر می کنم بازیکنانم این موضوع را فهمیدند. اما در 20 دقیقه آخر خوب بازی نکردیم که دلایلی چون خستگی بازی های ملی، جدایی سرمربی قبلی و ورود یک نفر جدید در آن تاثیرگذار بود.

سرمربی جدید تاتنهام در خاتمه اظهار داشت: از عملکرد همه بازیکنان رضایت داشتم و دله آلی نیز خوب بازی کرد. من در روزهای اخیر دقایقی را با دله آلی در مورد عملکردش در زمین و زندگی بیرون از میدان صحبت کردم. امیدوارم دله آلی پیشرفت کند، او باید از همین حالا شروع کند، امیدوارم وی بدون آسیب دیدگی و با ثبات از نظر تاکتیکی پیشرفت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز