خبرگزاری کار ایران

با ورود وریا، کاوه رضایی و قلیزاده؛

سه تغییر در فهرست جدید ویلموتس

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۹۸۷

در فهرست جدید ویلموتس 20 بازیکن از فهرست قبلی حضور داشته و 3 نفر تغییر کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، صبح امروز فهرست جدید تیم ملی شامل 23 بازیکن برای دعوت به اردو و دیدار با عراق از سوی کادرفنی اعلام شد و این فهرست نسبت به آخرین نفرات دعوت شده در اردوی قبلی برای بازی با کامبوج و بحرین 3 تغییر داشت و 3 بازیکن خط خورده و 3 نفر جدید جایگزین شدند.

 

وریا غفوری به جای مرتضی منصوری

در فهرست قبلی عدم حضور وریا غفوری یکی از تصمیماتی بود که انتقادات زیادی را متوجه ویلموتس کرد. مدافع راست استقلال یکی از بازیکنان کلیدی این تیم در هفته‌های گذشته لیگ بوده و در سال‌های اخیر هم حضور ثابتی در اردوی تیم ملی داشته ولی نتایج ضعیف هفته‌های ابتدایی استقلال روی دعوت بازیکنان این تیم هم تاثیر گذار بوده است. ویلموتس در دفاع راست در کنار رامین رضاییان از مرتضی منصوری دعوت کرده بود که عملکرد درخشانی در آن مقطع در ترکیب سپاهان داشت ولی حالا در اردوی جدید منصوری خط خورده و غفوری جانشین او شد. به هر صورت مثل همیشه شاهد رقابت سختی میان مدعیان حضور در پست دفاع راست تیم ملی هستیم.

 

علی قلیزاده به جای اشکان دژاگه

وینگر ایرانی شارلوا که معمولاً به عنوان بازیکن بیست و چهارم و رزرو اردوهای تیم ملی در زمان کی‌روش شناخته می‌شد در اردوی اخیر از سوی ویلموتس دعوت نشده بود و جایی در تفکرات سرمربی بلژیکی نداشت. با این حال مصدومیت دژاگه و دوری حدوداَ یک ماهه او از میادین باعث شد در فهرست جدید ویلموتس جایی نداشته باشد و قلیزاده جانشین و در بین هافبک‌های هجومی تیم ملی شد.

 

کاوه رضایی به جام مهرداد محمدی

کاوه رضایی دو فصل قبل در جمع برترین گلزنان لیگ بلژیک قرار داشت و با وجود ترافیک در خط حمله در چند مقطع توانست خودش را به فهرست کی‌روش تحمیل کند، هرچند که فرصت چندانی به او نمی‌رسید. با این حال پیوستن رضایی به خنت با دوران افول او همراه بود و در نهایت پس از یک سال به شارلوا برگشت و حالا بازهم درهای تیم ملی به روی او باز شده است. رضایی به مهرداد محمدی که در اردوی قبلی حضور داشت و عملکرد قابل قبولی هم داشت ترجیح داده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز