خبرگزاری کار ایران

ماجدی: امیدوارم ملی‌پوشان را در جام جهانی ببینم/ استراماچونی حق دارد

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۲۶۱

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: حق با استراماچونی و بازیکنان استقلال است.

به گزارش ایلنا، میرشاد ماجدی بعد از پیروزی تیم ملی جوانان ایران مقابل قرقیزستان در مقدماتی زیر 19 سال آسیا در جمع خبرنگاران گفت: من به عنوان عضو کمیته فنی ملزم هستم در همه مسابقات حضور داشته باشم. من هم به جوانان ایران تبریک می گویم واقعا خوب بازی کردند و امیدوارم در دور دوم و همچنین جام جهانی این تیم را ببینیم.

ماجدی در مورد صحبت های دیروز استراماچونی گفت: من هم شنیدم حق با او و بازیکنان است. از امسال پرداختی داشتیم و مقداری پرداختی داشته اند. دو روز پیش هم جلسه هیات مدیره داشتیم و مقداری طلب از جاهایی دیگر داریم که دریافت می کنیم و قطعا پرداختی خواهیم داشت. 

ماجدی در مورد اینکه استراماچونی خواهد ماند یا نه گفت: بله قطعا این اتفاق باید بیفتند و این روند رو به رشد بخاطر یک سری مسایل نباید از بین برود.

وی در مورد اینکه هواداران بعد از 7 برد علیه فتحی شعار می دهندو دلیل این ماجرا چیست، گفت: بحث فتحی را نمی دانم از کجا نشات می گیرد به عنوان مدیرعامل زحمت می کشد در تمام مسابقات هست و در تمرینات هم حضور دارد.

ماجدی در مورد اینکه فتحی را در ورزشگاه ها نمی بینیم گفت: شاید جدیدا نمی آیند ولی عکس او را در ورزشگاه ازادی می بینیم. فتحی مدیرعامل است و وظیفه ما و همه دوستان حمایت است. اگر بعدا اتفاقی بیفتد من نمی دانم. بحث فتحی و ماجدی و این و آن نیست. استقلال روی چرخه پیروزی است و وظیفه هوادار، هیات مدیره، همه اعضای دیگر از وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال این است که این اتفاق خوب که رقم خورده تا آخر فصل ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز