خبرگزاری کار ایران

طلسمی که شیخ شکست: فرار از نحسی شماره 7

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۲۲۳

مهاجم تیم استقلال تهران در دیدار برابر تراکتور به یک طلسم آشنای هواداران این تیم پایان داد.

به گزارش ایلنا،‌ در چارچوب بازی‌های هفته نهم لیگ برتر تیم استقلال تهران میهمان تراکتور بود و دست پر ورزشگاه یادگار امام را ترک کرد؛ تیم تحت هدایت آندره آ استراماچونی در این بازی با نتیجه 4 بر دو پیروز شد که در کنار یک گل علی کریمی،‌ شیخ دیاباته، مهاجم مالیایی سه گل به نام خودش ثبت کرد تا شب فراموش نشدنی را سپری کرده باشد.

گلزنی شیخ همان اتفاقی بود که هواداران استقلال مدت‌ها به دنبالش بودند تا این بازیکن از زیر فشار خارج شود و در دورانی که مهاجمان خارجی با کیفیت پایین به ایران می‌آیند خودش را از انتقادها خلاص کند. دیاباته بلندقامت که مصدومیت او را چند هفته‌ای از میادین کنار گذاشته بود و موفق نشد تا عملکرد مثبتی در خط حمله داشته باشد با شماره پیراهنی گلزنی کرد که آبی‌ها پس از دو بازیکن خاطراتی خوش با آن نداشتند.

شماره هفتی که تیام برتن می‌کند با خداحافظی فرهاد مجیدی محبوب آبی‌ها دو سه فصلی در اختیار بازیکنی قرار نداشت تا اینکه به بختیار رحمانی رسید؛ بعد از بختیار این حسین بیت سعید بود که این پیراهن را برتن کرد و بعد از ناکامی این دو بازیکن و مصدومیت‌هایی که داشتند یک مهاجم از سنگال به این تیم پیوست تا روزهای خوشی را در کنار آنها سپری کند.

مامه بابا تیام مهاجمی بود که آبی‌ها به آن نیاز داشتند؛ تیام به خوبی در قامت یک شماره 7 برای استقلال درخشید و آمار موفقی هم از خود برجای گذاشت. او با 12 گل و یک پاس گل در مجموع رقابت‌های لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا استقلال را ترک کرد و بعد از او مارکوس نیومایر آلمانی نتوانست به خوبی از افتخاری که نصیبش شده استفاده کند.

بعد از نیومایر این شماره بدون بازیکن ماند تا اینکه دیاباته به تهران آمد و استقلال با حضور استراماچونی این شماره ارزشمند را به مهاجم بلندقامتش اهدا کرد. دیاباته که 9 هفته زمان نیاز داشت تا خودش را اثبات کند با ارائه یک نمایش بی نظیر مقابل تراکتور نشان داد که میتواند وارث خوبی برای این شماره باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز